Daily Archives: 23 març 2010

Premi Sambori d’Òmnium Cultural

Els lletraferits de l’Albéniz estem d’enhorabona! Tres guardons de l’edició 2010 del Premi Sambori d’Òmnum Cultural de la nostra demarcació han recaigut en alumnes de l’Albéniz:

• El 2n premi de primer cicle de l’ESO l’ha obtingut la Mar Sabater de 1r d’ESO.
  • I en la categoria de batxillerat i cicles formatius l’èxit ha estat rotund, ja que el primer premi ha estat per a la Sara Martínez i  el segon per a la Thaïs García, de 2n i primer de batxillerat respectivament.

Des del nostre bloc adrecem la nostra més sentida enhorabona a les guanyadores i també a la resta d’alumnes que gaudeixen escrivint i fan de la creació una manera de viure. A tots els participants, doncs, ànims i endavant!!

Dit això, vull compartir la meva alegria amb tots els clàssics del bloc i amb l’alumnat que ens vau acompanyar al parc del laberint, perquè la narració de la Thaïs, El destí al Parc del laberint, és una de les que es van publicar al nostre Bloc amb motiu de la sortida. Si voleu rellegir-la, allà hi trobareu una Thaïs somrient, potser més encara que la que ha sortit avui a recollir el premi a l’escenari de l’Espai Betúlia de Badalona, davant dels aplaudiments de la seva família, els representants de l’Albéniz i el públic en general.

Imatge dels guanyadors al final de l’acte [Foto: JAM]

ENHORABONA THAÏS, ESTAREM PENDENTS DE LA FINAL A NIVELL DE TOTA CATALUNYA, QUE TINDRÀ LLOC DURANT LA SEGONA QUINZENA DE MAIG!!!

TERESA