“ARACHNE”. Teoria i pràctica del còmic… i en llatí!

Recordeu els articles Una portada il·lustrada i Repte… amb dibuix de la Carla? Doncs ara us presenta el seu treball personal en què ha versionat un mite de les Metamorfosis amb el llenguatge del còmic d’estil manga, però escrit en llatí. En clicar a sobre de la portada del còmic, que teniu a continuació, accedireu a la presentació completa. Si la visioneu amb la pantalla completa, podreu llegir tot el text i gaudir de les il·lustracions. No us ho perdeu!

aracne-1.jpg

Enteneu el text? Podríeu traduir-lo?

TERESA

16 thoughts on ““ARACHNE”. Teoria i pràctica del còmic… i en llatí!

  1. Margalida Capellà Soler

    L’enhorabona, Carla! Aracne ara no només té bloc sinó també còmic i en llatí!

  2. Marina Mayo

    Felicitats Carla! Em sembla una idea perfecta fer un còmic en llatí!! Les il·lustracions molt maques i currades, es nota que t’agrada el que fas! Enhorabona!

  3. Marta Peña

    felicitats Carla…

    de simple vista, ja es veu que a tu, se’t dóna molt bé el dibuix, i es un dibuix molt bónic. es una bona idea que en llati, també es faci un còmic.

  4. haja

    lidaaaaaaaaaaaaa!
    Enhorabona carla esta molt bén fet el dibuix.
    m’gradat molt.

  5. erica

    liida:D
    m’encanta..el dibuiiiix de veritat.feliciitatts carlaaa:)

    unpetonass:)

  6. laiia

    ohhhh!!! els dibuixos del còmic están molt ben fets, m’encanten, i he entés el còmic, encara que ja coneixia la hisòria, més que res per els dibuixos, perquè el text no l’he entés molt, però bueno… jajaj

    vale!! 😀

  7. Carla A.

    Gràcies, de debò. Cal dir que a una li encanta fer un còmic si és sobre un tema que li agrada, però servidora tenia que triar entre un munt de metamorfosis (i si podia ser curteta, no em vull fer pesada)i quina millor que la nostra Arachne! Així segueix filant: aquí i a tot arreu, com que el comic és en llatí…

  8. Raquel

    Que bunic el dibuix que ha fet per a la portada, però no només això, sinó tota l’explicació dels còmics està molt bé i els dibuixos que l’acompanyen també.

  9. Ana Rosa

    Holaa! Ja he tornat.
    Cal dir que la Carla ha fet un bon treball i una molt bona presentació i com tots diuen cal donar-te l’enorabona perque esta molt ben fet.
    Sens dubte ho traduiria pero llegint-t’ho he trobat moltes dificultats pero mes endavant ho provare.

  10. Oriol García

    Está bastant bén fet el dibuix! Habera si ens fa mes dibuixos, que se li dona bé.

  11. Carla A.

    Encara més dibuixos!? Els de Greenpeace vindran a buscar-me per gastar tant paper… però el llatí és el llatí, no?
    A veure si els examens em dónen una treva i faig uns de més macos

  12. Carla A.

    TOT I AIXÒ ENCARA NINGÚ S’HA ATREVIT A TRADUIR EL CÒMIC!
    (ningú s’animarà a fer-ho? així no té gràcia…)

  13. Margalida Capellà Soler

    Em sembla molt bé, Carla, que burxis els companys i les companyes!

  14. Carla A.

    Si a mi m’agrada que la gent valori la meva feina, però ja que m’he matat a escriure el text en llatí es podria intentar, no?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *