Si cliqueu damunt la imatge, sabreu qui sóc i quin és el meu PLE. Sabeu per què he fet aquest treball universitari i no un altre?
Josep-Oriol García-Penche, més conegut a Aracne per Deka!
Marketing i comunitats digitals
Si cliqueu damunt la imatge, sabreu qui sóc i quin és el meu PLE. Sabeu per què he fet aquest treball universitari i no un altre?
Josep-Oriol García-Penche, més conegut a Aracne per Deka!
Marketing i comunitats digitals
Fa uns anys, Uri, poc m’hagués imaginat de sortir en un treball teu universitari ni de formar part del teu PLE! Realment m’ha fet molta il·lusió! Com ets, per això! Moltíssimes gràcies per continuar compartint aquí la teva feina! Els aràcnids i aràcnides et tenim molt present, tant amb els raps com amb L’empremta d’Orfeu. Sincerament, continues formant part de les meves classes i espero que sigui així per molts anys.
Estudia molt! Una forta abraçada!
Gràcies a tu, Margalida! Sembla mentida que després de tants i tants anys això encara sigui viu! Es una molt bona senyal i una molt bona notícia tant per tu com per tots els que hem participat en ell! El que haig de dir des d’aquí es animar a tots i totes a que treballin i s’esforcin el màxim possible amb l’assignatura perquè després ho agrairan! Encara que sigui un treball més dinàmic i virtual no s’han de confiar, i han d’anar treballant d’article en article, buscant informació i acabar d’enllestir tot allò que està incomplet. He de donar-te les gràcies per tot allò que m’has ensenyat tant com a l’escola com personalment! Va ser un plaer treballar amb una persona com tu i espero que ho aprofitin molt els teus alumnes! Records i abraçades!!
Moltes gràcies, Uri! Jo també aprenc moltes coses dels alumnes i de tu, també! De totes maneres, aquesta nit no sé si dormiré o suraré! Una abraçada i fins aviat!
Salve!!!
M’argalida quin detall més halagador!! És cert que aquests dos blocs són molt importants, crec que ens donen l’oportunitat de conèixer més i més sobre la cultura clàssica i d’una forma, com diu aquest noi, més propera, dinàmica i entretinguda. Enhorabona 🙂