Mors et Victoria

Lingua Latina

17 thoughts on “Mors et Victoria

1. Laia Costa

Primer de tot, felicitar al meus companys pel divertit treball!
    Aquest text parla sobre l’imperi romà i els seus soldats i la seva lluita contra la conquesta de l’enemic!
    En les il·lustracions podem veure el coliseu i els soldats romans vestits amb l’uniforme adequat i armats correctament amb els cavalls.

2. Mar Cruz Viladoms

Salve!!
    Quin apunt més divertit!! Crec que és una manera la qual t’incita a llegir el text al veure aquestes imatges tant gracioses. Felicitats per la feina, nois!

3. Laia A.

Salve!!!
    Felicitats nois! Un apunt i unes imatges molt divertit!
    Els textos ens parlen de la lluita del’imperi dels romans contra els enemics, els personatges vesteixen robes i unes armadures típiques d’autèntics soldats!!
    Enhorabona! Vale!

4. Ramon Albero

molt bon video company, però la proxima vegada demanam-ho!
    Un dialeg molt entretingut i molt ben escrit, Enhorabona.

5. Erola Such

SALVE!
    Felicitar a tots els meus companys que han participat en el video! És realment entretingut i segur que s’ho han passat d’allò més bé fent-lo. L’audio s’escolta molt bé per haver estat grabat a classe i trobo que les imatges són ben encertades i el text dels romans contra els enemics ben elaborat i pronunciat!
    Enhorabona!
    Salve.

6. Mireia Sánchez Cano

Salve!!

Moltes felicitats nois per aquest apunt!! M’ha agradat molt!!

El Joaquin ens parla amb aquest vídeo en llatí sobre els soldats romans i hi posa unes imatges molt il·lustratives i molt originals!

7. Eloi Salat

Un video molt divertit! Felicitats!
    Aquest text parla sobre l’imperi romà i la lluita dels seus soldats contra els seus enemics. Apareixen soldats vestits amb les armadures típiques de l’època.

8. Alexia Álvarez Pàmies

Salvete!!
    Un apunt molt divertit i curiós, felicitats Ramon i Joako!
    Com han dit els meus companys l’historia explicada i contemplada en l’article tracta sobre els soldats romans i la seva lluita contra la conquesta de l’enemic.
    Voldria aprofitar l’ocasió per esmentar la nova pel·lícula anomenada “ El resucitado” on s’explica el fenomen que ha marcat l’historia de la humanitat, l’historia de Jesús, explicada des de el punt de vista d’un romà, en aquesta pel·lícula n’hi ha molts referents sobre els romans, la seva manera de fer i de conquerir, i reaccionar contra l’enemic. En una escena es pot apreciar molt bé una de les formacions de la infanteria romana, i he pensat que seria interesant per a l’apunt esmentar-ho.

9. Carlota Escrivà

BONUM DIEM!!!
    Felicitats els meus companys per el gran treball que han fet, ja que es una currada, la qual a quedat molt bé. També voldria felicitar el Joaquin, el Ramon i la Chorouk, per com han pronunciat el llatí.

10. Sandra Mendoza Barco

Moltes felicitats Joaquin i Ramon! Heu fet un gran treball; creant un text en llatí, modificant diferents imatges, gravant la lectura dels textos llatins i finalment posar-ho tot en un vídeo. Sincerament, m’ha agradat e impressionat molt, jo sóc incapaç de construir un vídeo! A més a més, em sembla una manera fantàstic per aprendre llatí.

11. Mariona Cava i Ruiz

Salvete!!
    Molt bon vídeo nois!!! Crec que les fotos i el vídeo parlen sobre la lluita de l’Imperi Romà contra els enemics i el uniforme que solien portar, amb les seves armadures corresponents.

12. Claudia Pérez Torrabadella

Felicitiats!! M’ha semblat molt divertit, però una cosa que no he entès molt bé, és la desproporció dels caps!!!

Però per la resta, molt bona feina Joaquín!!

13. Maria Casta

Per començar, vull felicitar als meus companys, han fet un gran treball! És molt divertit i segur que s’han hagut d’entretenir gaire estona per aconseguir un acabat tan genial! No crec que m’hagués quedat tan divertit ami!
    El text ens explica sobre la batalla de l’imperi romà contra els seus adversaris, els soldats estan molt ben equipats amb la roba i l’armament típic que es feia servir en aquella època.

14. Clàudia Ordaz

Bonum diem!

Una molt bona manera de familiaritzar-nos amb el llatí opino que és precisament escoltant-lo, a més l’audio se sent de meravella i parlen a un ritme molt adequat de manera que ho podem comprendre tot, si hi posem atenció. Crec que els meus companys han fet un treball impecable, han creat un text en llatí, han gravat molt bé la lectura d’aquest text i han creat un vídeo, cosa que per mi em sembla bastant complicada. Trobo que les imatges han estat molt encertades, es reflexa molt bé l’armament dels soldats i les seves vestimentes. Aquest vídeo ens mostra els soldats romans, en Joaquín i en Ramón, els quals lluiten contra l’enemic per aconseguir una conquesta. Moltes felicitats!

15. Valentina Restrepo Rodriguez

Bonum diem!
    M’ha semblat un treball molt interessant, vull felicitar als companys de classe perque han fet d’una manera diferent que veiem la batalla de l’imperi romà contra els seus adversaris, els soldats estan molt ben equipats amb la roba i l’armament típic que es feia servir en aquella època.