Ha arribat un altre any la prova de llatí oral, però aquest curs no hem necessitat el micròfon! Ecce!
Praesentationes: errando discitur!
Andreu | Alma |
Ha arribat un altre any la prova de llatí oral, però aquest curs no hem necessitat el micròfon! Ecce!
Andreu | Alma |
Discipuli discipulaeque
Salveee!!
Que guays les presentacions, han quedat super bé!! Jo vaig fer el voki i em va agradar molt. Felicitats a tots per les vostres praesentationes.
Errando discitur!
Valoro moltíssim el vostre esforç!Ara escoltant els diàlegs també n’aprendreu i sobretot valorareu l’esforç dels companys i companyes i, fins i tot, sabreu trobar-hi els errors.
Feliciter!
Salve! Ha quedat molt bé les presentationes. Tot i que hi ha algun error tos han quedat molt bé. És molt divertit els vokis.
Vale!
Estan molt bé aquestes presentacions! Amb aquesta activitat he après el vocabulari bàsic per presentar-me. Per dir hola podem di: Salve o bé Bonum diem; per dir com estàs pots dir quomodo vales?, o ut vales?; per dir com et dius es quid nomen tibi est? i per contestar mihi nomen est.. o ego sum…; finalment per dir adéu es vale (singular), o valete (plural).
m’a semblant intersant el dialeg
estava molt ben fet el dialeg de llati m’ha agrat el dialeg en llati
Víctor B., Maryam i Nora, moltes gràcies per rectificar (i tornar a pujar) el vostre treball!
Salve!! Ha quedat molt bé les presentationes. És molt divertit els vokis.
Salveeeeeee!!!!
Molt bonas presentacions han quedat molt be.
M’ha semblat que la pronunciació en els àudios està molt bé, però en el cas dels vokis no tant ja que és un programa informàtic!
Salvee!! M’ha agradat escoltar un dialeg en llati i es divertit escoltar-lo.
Salvee 🙂
Han quedat molt bé aquestes presentacions! És molt divertit els vokis.
salve!
M’ha semblat que les pronunciacions en els audios està força bé, amb aquesta activitat he après el vocabulari bàsic per poder presentar-me.
PD: els vokis són molt divertits.
Pingback: Salutatio en un xat | Aracne fila i fila