24 thoughts on “Torna “Eco y Narciso”!

Alumnes de grec de primer, és emocionant com podeu jugar a Eco y Narciso, ed. Eureka, ja sense mi! Eric fas de déu MOLT MILLOR que una servidora!
    Moltes gràcies per deixar compartir aquests moments tan personals, ecoynarcisomaníacs!

2. Eulàlia

Quina gràcia la Chaima amb les seves sorprenents respostes! Espero poder assimilar nous conceptes amb aquest joc.

Visca el Pinotxo de la Chaima!

3. Florencio

A lo largo de nuestra vida, siempre hay personas que dejan una huella en nosotros imborrable.
    Cuando somos estudiantes, enseguida nos damos cuenta de quién va a ser ese maestro, ese profesor, que va siempre más allá, que disfruta enseñando lo que sabe. Esos maestros y profesores, tienen algo que los hace diferentes de los demás, se llama vocación. Vosotros, habéis tenido la suerte, de por lo menos, encontrar en vuestro camino a una profesora y maestra, quizás alguno más, que no dudarán, como decía a sus alumnos otro gran profesor de latín, D. Jesús, en un instituto de Grado en Asturias: “A veces, hay que cerrar el libro de texto, para abrir el libro de la vida”. Con profesores así, el que no sepa escucharlos, no merece estar en su clase. Margalida Capellà es una autentica maestra, es uno de esos profesores que dejarán una huella imborrable en vuestra educación como personas. Enhorabuena, no todo el mundo puede tener una Margalida de maestra.

4. Valèria

Chaima, m’ha agradat molt tornar-te a veure ja que enguany no he pogut venir a la vostra Jornada de Portes obertes. Ens veurem aviat a la Magna!

5. Chaima Anza

Ohh quina ilusió tornar-te a veure en el fil , m’hagués agradat veure’t estic impacient de veure’t preciosa, ets una nena que val moltísiim m’ho vaig passar molt bé amb tu Valeria, preciosa!
    Cuidat moltísism que em van dir que vas estar malaltonaaaa!!! Cuidat perquè et vull veure en la Magna Celebratio!

6. Chaima Anza

He de dir que m’afradat molt aquestes imatges i el videoo, jajajja! va ser molt divertit de vegades em posa a pensar i a reflexionar….. i pensu en tantes coses però en les que més pensu en les bromes en aquelles aprauels que et fan treure un somriure, aquelles paraules, frases que et deixen una penjada en el teu cos i pensament i sentiments….!

I en respondre el senyor, Florencio he de dir que la Margàlida val moltíism , es la meva segona mare, en permís de la Lida!
    Sempre m’ha recolzat i m’ha doant anims ajudant-me me l’estimo moltísim perquè com a bellissima persona, t´we un cor d’or, més que d’or…!

T’agraeixo de tot cor, tot el que fas per mi, i per el que fas a dia a dia per nosaltres!

La gratitud, como ciertas flores, no se da en la altura y mejor reverdece en la tierra buena de los humildes.
    Enviar frase
    José Martí (1853-1895) Político y escritor cubano.

El tiempo hace estragos en la gratitud, aún más que en la belleza.
    Enviar frase
    Mario Puzo (1920-1999) Escritor estadounidense.

7. Chaima Anza

He de dir que m’ha agradat molt aquestes imatges i el videoo, jajajja! va ser molt divertit de vegades em poso a pensar i a reflexionar….. i pensu en tantes coses però en les que més pensu en les bromes en aquelles paraules que et fan treure un somriure, aquelles paraules, frases que et deixen una penjada en el teu cos i pensament i sentiments….!

I en respondre el senyor, Florencio he de dir que la Margalida val moltíism , es la meva segona mare, en permís de la Lida!

Sempre m’has recolzat i m’ha donat anims ajudant-me me l’estimo moltísim perquè com a bellissima persona, té un cor d’or, més que d’or…!

T’agraeixo de tot cor, tot el que fas per mi, i pel que fas a dia a dia per nosaltres!

José Martí (1853-1895) Político y escritor cubano.

El tiempo hace estragos en la gratitud, aún más que en la belleza.

Mario Puzo (1920-1999) Escritor estadounidense.

8. Hady Camara

Jajajajaj quina gràcia Laia1 ja veus pinotxo no sé com em va passar allò per el cap, hahahah! no sé va ser perquè com cap resposta era dic doncs a vera si aquesta té relació!!
    M’ho passo molt bé amb tú i amb els altres!!

Chaima, es pot saber perquè utilitzes el nom de la Hady per fer tu el comentari? Quan se n’assabenti la Hady es disgustarà, per tant ja pots tenir una molt bona excusa!

10. Chaima Anza

No no em vaig doanr comptte,e s que ella va venir un dia a casa meva va fer la recreació en l meu portàtil i es va quedar el nom gravat, no me’n vaig donar compte es per això!

11. irina

té que ser molt divertit aquest joc, jo no he jugat mai, a veure si els de 4rt podem jugar-hi!

12. Uxue Avilés

Salve!!

Pel que he vist a les fotos i videos sembla que s’ho estan passant molt bé. Espero poder jugar algun dia a aquest joc i també penso que això d’utilitzar altres mètodes per aprendre és algo que dóna molt de profit.

Vale!!

13. balart.andrea0920

Salve! tot i que no se en que consisteix aquest joc m’agradaria jugar-hi.

Espero que ja et trobis bé! Dilluns els de primer jugaran amb vosaltres a la biblioteca del Cristòfol! No et perdis aquesta oportunitat!

15. gomez.luque2011

jajaja sembla divertit, pero les preguntes per exemple tampoc són fàcils d’esbrinat eh ajajaj!

vale:D

16. serna.marta2010

salve!!!
    Aquest joc te molta bona pinta i sembla bastant divertit. Es una pena que jo no hagi participat, a veure si es torna a fer. Molt bones fotos.

Vale!!!

17. Jose Maria Fernandez

Salvee!!!

Aquest joc es molt interesant i divertit i a clase de llati hem jugat unes quantes vegades i les preguntes son bastants complicades.