Aracne fila i fila: TURBO AUREUS en el V Premio Espiral de Edublogs

Aracne fila i Fila

Encara no m’ho crec! No m’ho puc creure! i el Facebook Fildelesclassiques Aracne no para de treure fum! Ho heu aconseguit, aràcnids i aràcnides, baldufa daurada a Edublogs 2011! Ja era tot un honor haver arribat a finalista en un concurs estatal amb tanta quantitat de blocs d’educació i de tan bona qualitat! Primer premi! Realment sou els millors!

Aracne fila i fila rebrà el proper dia 4 de juny, en el decurs de la Jornada Espiral, al Museu Reina Sofia de Madrid, la baldufa daurada en la categoria Blogs d’alumnes de batxillerat de l’associació Espiral Edublogs 2011.

Des d’Aracne fila i fila, volem agrair el guardó a l’associació Espiral, Educació i Tecnologia i lloar la magna feina que deu haver fet el jurat per seleccionar els millors blocs en cada categoria, havent-n’hi tants de tan bona qualitat,  i també volem felicitar tots els blocs premiats en les diferents categories; també volem compartir el premi amb tots els blocs de clàssiques que s’hi van presentar i especialment amb els aràcnids de El vaixell d’Odisseu, de Jordi Rincón i els seus tripulants que fa poc hem participat conjuntament en un projecte col·laboratiu d’Aracne, 3a trobada de pràctica compartida, amb els Ludi Romani i l’Schola a la VII Magna Celebratio de Badalona amb la magistra aràcnida de l’I. Isaac Albéniz Teresa Devesa i els seus discipuli, bé més aviat, discipulae aràcnides.

Per molts anys a tots i a totes! Recordeu que encara hem de fer aquesta teranyina clàssica més gran i consistent! Ens calen moltes aranyes filadores per trenar una magnífica aracnografia clàssica i en català!

Moltes gràcies i la més afectuosa enhorabona, aràcnids i aràcnides d’arreu! Tots i totes que hi participeu sou guanyadors i guanyadores! Celebreu el guardó! A veure si podem coincidir en la representació de la Lisístrata que ens proposava la Marina el proper 5 de juny a Badalona i podreu tocar la baldufeta, la nostra àguila romana.

FELICITER! PLURIMAS GRATIAS VOBIS AGO!

Margalida

68 thoughts on “Aracne fila i fila: TURBO AUREUS en el V Premio Espiral de Edublogs

  1. yousra

    Salve!
    Margalida capellà, aràcnids l’enhorabona, ens ho mereixíem pel treball, i l’esforç que has dedicat Lida i per els aràcnids que també hem treballats em sento molt orgullosa i contenta de que Aracne, la filla de El Fil de les Clàssiques, hagi guanyat!!!
    I sobretot amb moltes ganes, il•lusió i forces per que tots nosaltres amb la ajuda de la Margalida fem d’aquest bloc el millor en tots els àmbits clàssics possibles:) .
    Penso que tot el que hi ha al nostre bloc el que aportem tots ja sigui per part dels seus alumnes com d’altres centres i tutors que comenten i hagin fet d’un gra de sorra una gran muntanya!!
    Això ha fet que tinguem encara més ganes per treballar el que ens queda de trimestre!! Ànims a tots!!

    Vale!!

  2. Cristina Álvarez Barraca

    Quina il·lusió! Guanyadors!
    Tenia el pressentiment de que guanyariem i així ha estat!
    Felicitats a tots nosaltres i sobretot a tu, Lida, per haver fet tot això possible.
    Em sento orgullosa de formar part d’Aracne fila i fila, és un treball col·laboratiu on tots hi deixem petjada, i això fa que el blog et faci gran dia a dia!
    Havent guanyat, fa que els aràcnids ( o això crec jo !) tinguem moltes més ganes de treballar, com bé ha dit la meva companya You!

    Moltes felicitats Aracne!

  3. David Gomollón

    L’enhorabona a tothom que ha participat a aquest bloc! Trobo que el premi està merescut, ja que s’hi ha treballat moltíssim i s’han fet mèrits per aconseguir-lo, no només per la temàtica, sinó per lo cooperació entre diferents centres de Catalunya.
    És el primer any que participo en aquest bloc i m’he endut una agradable sorpresa, veient que la participació ha estat notablement alta.

    Felicitats aràcnids!!

  4. Fatima el Hanini

    Salve !

    Margalida,enhorabona a tots els aràcnids i aràcnides!
    Quina il·lusió hos mereixeu gunyar.

    Ave !

  5. sonia seve

    Salve!
    Moltes felicitats! estic orgullosa d’haver pogut participar en aquest blog!
    vale:)

  6. Marina Garcia

    Que bé, que haguem pogut aconseguir aquest premi tant important!
    Gràcies a les professores, sobretot, que com ja heu dit, sense elles no haguessim pogut guanyar.
    És un premi que tots ens mereixem, i que ara s’ha de seguir aixi de bé 🙂

  7. Anna Jimenez

    Salve Margalida!
    Enhorabona a tots!
    i sobretot gracies a tu Margalida per deixar-nos participar un cop més en els teus projectes.

    VALE!

  8. Thaïs

    Mltes felicitats a tots i a mi també, es clar!! vaja!! no ‘ho crec!! qui ens anava a dir que el nostre blog, que utilitzem com eina de treball arribaria a tenir tants mèrits!! 🙂 jaj
    vale!!

  9. vbescos

    Moltíssimes felicitats!! Enhorabona pel premi a tots els que col·laboreu en aquest magnífic bloc.
    Una abraçada.

    Victoria Bescós

  10. Sònia Turmo

    Enhorabona per aquest bloc tant inspirador que feu! Nosaltres hem guanyat la baldufa platejada de Batxillerat i és un honor per nosaltres compartir classificació amb blocs tant genials com el vostre! Nosaltres estem a Badalona així que som quasi veïns!

  11. Margalida Capellà Soler Post author

    Moltes gràcies a tothom! Realment aquests aràcnids i aràcnides es mereixen tantes mostres d’afecte i de reconeixement. El millor premi per a aquells que estan a punt de deixar l’estiu i començar una nova etapa, i també per a aquells que ara els toca agafa el relleu i el llistó és ben alt.

    Sònia, l’enhorabona per un bloc genial i espero saludar-te a Madrid. Els aràcnids de Badalona són de l’Albéniz i nosaltres de Premià de Mar, pràcticament veïns!

  12. Teresa Devesa i Monclús

    Sònia, quina il·lusió ens fa als aràcnids de l’Albéniz que el segon premi hagi estat per a un institut veí! Dóna records a l’Esteve Rovira de part meva i digues-li que el convidem a visitar el bloc de clàssiques del seu antic institut. I si vol incorporar-hi alguna participació dels vostres alumnes de Grec i Llatí, seran molt benvinguts.

  13. Gemma Garcia

    Moltíssimes felicitats a alumnes i professors. Teniu la virtut de fer que sembli fàcil allò que no ho és gens. Continueu així!

  14. Teresa Devesa i Monclús

    Moltes gràcies, Gemma, amb esforç i ganes anem fent camí, i els ànims que estem rebent durant aquests dies de part de tots els visitants del bloc segur que ens faran anar encara més enllà.

  15. Pingback: El Fil de les Clàssiques » Blog Archive » Un final d’or: centaurus aureus et turbo aureus!

  16. Gaby

    Què bé, quina alegria que la feina conjunta de tots hagi estat distingida amb aquest guardó, que, provinent com és d’una associació de professionals de l’educació, té molt de mèrit. Felicitats sinceres a tots, estimats aràcnids i aràcnides, perquè us ho teniu ben guanyat!

  17. Margalida Capellà Soler Post author

    Moltes gràcies a tots i especialment a tu, Gaby, que ets també un gran aràcnid.

  18. Rocío

    Moltíssimes felicitats a tots els alumnes i professors. És un reconeixement super merescut!!!! Ens heu donats idees i ànims a la resta per seguir la vostra petjada i contribuir a fer el camí de les clàssiques més ampli i llarg.

  19. Margalida Capellà Soler Post author

    Moltes gràcies, Rocío, i alumnes de Quod sumus de Puig-Reig. Per molts anys junts puguem fer pinya, la causa s’ho mereix i els nostres alumnes també.

  20. Esther Soria

    Hola! Em dic Esther i sóc una tripulant del Vaixell d’Odisseu. Primer de tot felicitar-vos per el premi de l’associació espiral Edublogs, us ho ben mereixeu perquè el treball que feu és immens i ens ha servit com a inspiració per dur a terme el nostre.
    Gràcies per les felicitacions del centaure d’or, per mi (i per tots els que en formem part) és un gran honor rebre aquest reconeixement.
    També dir que l’experiència de la Magna Celebratio amb tots vosaltres va ser genial i espero poder repetir l’any vinent.

    Valete!

  21. Saraa.

    Moltes felicitats!
    Un altre any i el bloc és reconegut i premiat com és mereix! És tot un orgull per tots els aràcnids/es que portem temps participant en aquesta teranyina formar part d’un projecte tant fructífer i interessant. El aràcnids de l’Albèniz de Badalona que fem 2n de batxillerat deixem el llistó ben alt pels que seguiràn, però estic segura que molts de nosaltres seguirem visitant el bloc i compartint novetats amb tots els altres! Felicitar sobretot a les professores, la Teresa Devesa i la Margalida Capellà per haver fet crèixer tant i tant aquesta eina. L’enhorabona!

  22. Margalida Capellà Soler Post author

    Esther, Sara, moltíssimes gràcies i l’enhorabona. Us ho mereixeu i sempre serà el vostre bloc, així com el poder retrobar-nos a la Magna o per anar al teatre, per cert, ens veurem a la representació de la Lisístrata? M’agradaria molt!
    Per fer una teranyina tan gran, Sara, es necessiten molts col·laboradors, molts punts de vista, moltes aficcions,… fins i tot els grans herois com Hèracles o déus com Zeus varen necessitar de l’ajut d’altres. Moltíssimes gràcies per deixar el llistó tan gran els que enguany acabeu, segur que els de primer agafaran el relleu, tot i que necessitaran el seu temps i el nostre ajut. Bona sort amb els exàmens i amb la selectivitat!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *