6 thoughts on “Ubi est Margalida?

1. Teresa Devesa i Monclús

Hola Maria i Xisco,
    m’encanten les endevinalles i als alumnes segur que també. Us faig unes preguntes per guiar-los:
    “Estne Margalida in Balearibus insulis?
    Estne hoc aedificium theatrum?”

Digueu-li a la Margalida que em passi les fotos, que jo també faig col·lecció dels monuments clàssics.

Un petó a tota la família.

2. Maria & Xisco

Hola, Teresa! Quant de temps sense veure’ns! Està bé que na Margalida t’enviï ses fotos però estaria millor que venguessis a s’illa tu i sa teva família. Ses preguntes són faciletes, eh! Com no ho endevinim, malament!

Fins aviat i una aferrada pes coll!

3. Teresa Devesa i Monclús

M’apunto la suggerència. Ja fa molt de temps que no visito la vostra meravellosa illa… Mentrestant continueu col·laborant en el bloc, que ens encanten les aportacions dels nostres corresponsals insulars, tal com us anomena la Margalida. I si durant les vacances teniu alguna fotografia interessant, tant als alumnes com a mi ens agradarà compartir-la.
    Fins aviat!

4. sònia

Hola Margalida i Teresa. Això que han dit: a veure quan ens visites, marquesa. Que la Margalida ja ho ha fet! En aquesta foto es pot veure, com has encertat, i a alguna foto més compromesa que tenc… però aquestes les guard! Fins aviat

5. Pingback: Aracne fila i fila » Blog Archive » La màgia de la Lida