Emocions i sentiments bilingües!

Us he preparat un vídeo amb dibuixets meus per demostrar que el llatí perviu en les emocions i els sentiments en català. Què n’opineu?

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/J0UErj0WqwU" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Marina Caimel

4rt Llatí

12 thoughts on “Emocions i sentiments bilingües!

1. Margalida Capellà Soler Post author

Espero que et recuperis, Marina, el més aviat possible; però amb el temps que fa caurem tots si no vigilem. M’ha sorprès agradablement que la idea que em comentaves l’altre dia a classe hagi tingut tan bon resultat. Els teus dibuixos i muntatge m’han agradat mopltíssim. A veure què opinen els companys i què els sembla la pervivència del llatí en l’amor/odi català.

2. laia

avee!
    :O que macu el teu treball marina, la veritat que m’ha agradat molt perquè és diferent als altres i a sobre has fet tu els dibuixos(Y) La musica molt maca també.
    En definita t’ho has currat molt!
    I contestant la pregunta d’aqui dalt si que crec que el llatí perviu en les emocions i els sentiments en català, i queda demostrat en el teu treball.

valee! 😀

3. Teresa Devesa i Monclús

Et felicito, Marina. És un muntatge emotiu i molt encertat. I l’estil dels dibuixos, molt original.

4. Judithh i Aina

Avee!!

Som unes alumnes del I.E.S Vil·la Romana de la Garriga.
    Em vist el vostre video i ens sembla molt interessant.

Valeee

5. Margalida Capellà Soler Post author

Moltes gràcies, alumnes del Vil·la romana, la Marina està malalta i aquests comentaris segur que l’animaran!

6. Cristina Bellido

ave:)

M’ha agradat molt el muntatge, el trobo molt encertat, i a més els dibuixos són molt monus!
    Espero que la Marina es recuperi el més aviat possible

valeee!

7. Marta Peña

Ave Marina…

Es veu qe t’ho has currat molt, i la ideïa del dibuixos, ha estat tot un encert. Per l’instituts corre que tens angines i febre, i espero que he et possis el més ràpid possible bé. Petonets Valeee

8. Aguus

Marinaaaa 🙂
    saps que m’encanta aquest video, encara que pensava que el fariem juntes..
    Bueno que esta força be!
    Un petoooo

9. Marina Caimel

Realment aquests comentaris fan que una estigui millor, encara que ara ja estic recuperada i demà ja estaré pel cole=) Moltes gràcies a tots els que els ha agradat el meu video.
    Un petó.
    Vale Lida!!!!

10. Rosó

Avee lida!:D
    Podem dir xapó per la marina i per aquest video tan bonic qe tots facilment amb els seus super dibuixos podem entendre
    Moooltbe marineeta!

11. Albaa!

Oriiigiiinaaaal treball marina!
    un aplaudiment per ella
    (aplausos)
    jaja molt macu marina m’agradat molt molt!
    el muntatge sencer, tant el tema, com els dibuixos i els efectes i tot!

Valee!

12. lina

ave!! que macuu!! ja em preguntaba perquè la Marina feia aquests dibuixos a clase jaja…. estan molt bé.