Familia Lucentina: quina meravella!

Acabo de rebre un obsequi meravellós, obsequi que m’ha arribat d’Alcoi, de l’institut Cotes Baixes de part del seu professor, en Santi Carbonell. Mireu què fan per aquelles terres alumnes de llatí com vosaltres. Quina meravella! A classe en parlarem, però mentrestant  mireu… Familia Lucentina.

5 thoughts on “Familia Lucentina: quina meravella!

1. mcapella Post author

Moltíssimes gràcies, Santi! Segur que els agradarà molt i en deixaran constància en els seus comentaris. L’enhorabona i endavant!

2. Verónica Vega

Quna representació més bona!! M’ha agradat molt. Trobo que està molt bè representacions d’aquest tipus. Qui deia que el llatí era una llengua morta? Que vegi com la utilitzen aquests nois.

3. erica

molt bona representació aquesta.
    m’enrecordo, que un dia vaig estar veeient al internado la sèrie aquesta d’antena 3, i él professor de matemàtiques,li va dir al professor de llatí que era el de les llengues mortes.
    tu juro que em vaig enrecordar de tuu:O
    si pos estar morta la llengua de llatí,
    ja tu dic jo que no..
    que desde que estic al teu crèdit lestic escoltan més que maai.
    saalveelida:D

4. Oriol García

La representació es molt bona! La llengua del llatí no está morta, de fet, es mostren cada dia mes coses en el nostre mon i societat, de que el llati es una llengua molt viva, tant com les altres i que es utilitzada i es fa servir per moltes coses!