Bona Pipiatio Classica Latine et ἑλληνιστί
General, Grec 1r, Grec 2n, Llatí 1r, Llatí 2n, Llatí 4t novembre 6th, 2012Χαίρετε! Salvete!
Des d’Aracne fila i fila et proposem que també facis una piulada en llatí i en grec a Twitter dijous dia 15 de novembre, tal com ha proposat Chiron i ens ha animat la Margalida al Facebook i als blocs amb el logo
que des d’ahir llueixen El Fil de les Clàssiques, Aracne fila i fila, L’empremta d’Orfeu i La cinta de Νίκη. Tots ens preguntàvem què era això?
Bona piulada clàssica! Bona Pipiatio Classica! Molt bona iniciativa Chiron!
Ἒρρωσθε! Valete!
Μαθηταί
Discipuli discipulaeque

N.B.:
I la Margalida també ens ha proposat de participar en l’activitat Yo conozco mi herencia, ¿y tú?. Es tracta de fer una lectura conjunta entre professors i alumnes “d’una selecció de textos bilingües dels nostres clàssics grecs i llatins el 12 del 12 del 12 a les 12 hores! Us engresqueu també a llegir els clàssics grecoromans, fer-ne una gravació i publicar-ho al Twitter? Mireu, mireu…! No us oblideu de compartir-ho #yoconozcomiherencia

Aquesta obra, a no ser que s'indiqui el contrari, està sota una Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Spain Llicència.















novembre 6th, 2012 at 11:52
Salve!!
Jo tinc Twitter!:) Em sembla bona idea això de fer servir també el twitter!!
Vale!!
novembre 6th, 2012 at 12:23
M’agrada que tingueu moltes ganes de participar en aquesta altra bona iniciativa de Chiron! Pipiamus, pipiamus!
novembre 7th, 2012 at 07:57
Pipiate, pipiate, gens Classica!
novembre 7th, 2012 at 15:22
Salve!!
Jo no tinc twitter pero ja em fare un jaja
!! em sembla bé també trobar infromació en altres llocs.!!
Vale!!
novembre 9th, 2012 at 14:14
Salve!!!
Em sembla una molt bona iniciativa, ens hem de possar tots al dia amb aquesta activitat aveure com surt.
Jo tinc twitter pero no se fer-lo servir, ja m’ensenyareu a classe:) O aprendré si cal pel meu compte.
novembre 9th, 2012 at 20:00
http://latunicadeneso.wordpress.com/2012/11/09/noticias-en-latin-xxix-desde-radio-torcal/
novembre 10th, 2012 at 15:09
Nulla dies sine linea. Nulla dies sine pipiatione! http://www.rtve.es/alacarta/audios/no-es-un-dia-cualquiera/dia-cualquiera-dias-semana/1575738/
novembre 11th, 2012 at 15:55
Un “Pipriato” (Tweet) para reivindicar las humanidades
http://lacienciaysusdemonios.com/2012/11/10/una-pipriato-tweet-para-reivindicar-las-humanidades/
novembre 11th, 2012 at 20:12
Salve!!
Em sembla molt bé Pipiamus, pipiamus! jo no tinc twtter.. però ho poc seguir através del twitter d’alguna amiga, una gran idea, cada vegada ens modernitzem més, això és la revolució!
novembre 12th, 2012 at 11:05
Salvete o Χαιρετε!
Endavant amb la iniciativa! Com que jo no tinc twitter i he vist que l’enllaç del moodle donava directament a web Chiron a l’apunt de Pipiatio Classica, els he donat suport de part de tots els usuaris del Fil de les Clàssiques i Aracne Fila i Fila i evidentment de la Margalida! Aquí deixo l’enllaç:
http://www.chironweb.org/ca/pipiatio-classica_ca/
Vale! =)
novembre 13th, 2012 at 14:28
Salve!!!
El fet que no tingui twitter no és cap problema ja que jo sé que recolzo el fet de que s’estengui la llengua mare i les llengües clàssiques. Ja he deixat un comentari donant suport als de Pipiato Classica.
Vale!!!
novembre 13th, 2012 at 18:40
Serà tot un èxit! http://www.stoa.org/archives/1608
He llegit els vostres comentaris a la pàgina de Chiron Marta, Ivan, Uxue, Núria…! Sou increïbles!
Us pot ser molt útil!
novembre 15th, 2012 at 01:13
https://twitter.com/Ilargialalu/status/268853626833891329
novembre 15th, 2012 at 09:05
[...] un clam en llatí i en grec, a més avui és el dia mundial de la filosofia! No tenim excusa! La Laura ja ha començat a piular en llatí i amb el hashtag #pipiatioclassica. Tal com vàrem quedar, [...]
novembre 15th, 2012 at 10:38
https://twitter.com/AracneFil
novembre 15th, 2012 at 12:48
https://twitter.com/PatriFloyd16/status/269028750207897601
novembre 15th, 2012 at 12:50
Salve!
Bon dia , aràcnids avui és un dia molt especial per aquesta iniciativa que podria fer que aquestes llegües mare resorgissin.
Tempus fugit i per tant aquestes iniciatives han de promocionar-se molt més.
Vale!
novembre 15th, 2012 at 17:21
Em sembla una bona idea, jo també twitejaré en grec i llatí per reivindicar!
novembre 16th, 2012 at 09:19
Salve!
Em va agradar moltíssim poder fer aquesta activitat, ja que, és una cosa diferent i sempre està bé fer coses diferents. És molt bona idea reivindicar-nos d’aquesta manera.
novembre 16th, 2012 at 10:29
Ahir em vaig oblidar de posar la frase al Twitter, ara la poso aquí:
exit vita acusatio non petita manifesta
novembre 16th, 2012 at 10:47
salvete omnes tempus fugit
sinequanon statu quo carpe diem renta percapita ipsofacto voxpopuli
errare humanu
novembre 16th, 2012 at 10:55
a priori a pos
teriori alea iacta est errare humarum est facta non uerba de facto
novembre 21st, 2012 at 15:22
Salve!!!
Hem va agradar molt el dia de la pipiatio clàssica, va ser molt divertit veure com tothom participava en aquesta iniciativa.
Vull recordar a tots els que estavem a la classe lo content que es va possar el Victor cuan vam dir que podiem entrar al twitter jaja.
novembre 22nd, 2012 at 07:26
Fas bé, Alma, en deixar constància per escrit del gran moment d’emoció que va viure en Víctor i jo que pensava que el discriminàvem, ell no fa llatí- per no poder escriure en grec a l’ordinador! A veure si la ONCE ens solucioni un dia o altre aquest entrebanc digital!
Dia 27 de gener, aniversari de Chiron, hi tornem!
Gratias maximas, pipiatores!