Un projecte interdisciplinar: castellà-llatí!

Aràcnids i aràcnides d’arreu, des de l’institut Castellar de Castellar del Vallès us voldríem donar a conèixer un treball (modest això sí) que hem fet (i que encara estem polint) treballant eixos transversals entre les assignatures de Llengua i literatura castellana i Llatí a segon de Batxillerat:

Photobucket

Ester Falip
Professora de Llengua i Literatura Castellana
INS. Castellar
Castellar del Vallès

8 thoughts on “Un projecte interdisciplinar: castellà-llatí!

Ester, quina alegria retrobar-te aquí! M’ha encantat el vostre projecte digital i col·laboratiu, interdisciplinar. El treball interdisciplinar és el millor i ha de ser el nostre futur, però és molt difícil aconseguir-ho. L’ENHORABONA! No conec la Teresa, però heu fet amb els vostres alumnes i juntes una molt bona feina. Moltíssimes gràcies per voler compartir-la a Aracne fila i fila i obrir-nos camí!

2. Ester Falip

Moltes gràcies Margalida i també a tot el nostre alumnat, de Premià, de Castellar i d’arreu que amb el seu esforç i interés fan més que gratificant la nostra feina.
    Enhorabona a tots i tot@es!

3. Ester Falip

Gràcies Margalida per la felicitació! No l’he vist fins aquest començament de curs! També som “Bones práctiques” per a la revista DIM 23 de la UAB i pel CRP Vallès Occidental VIII. Els enllaços estan al Treball.
    M’ha agradat molt Las ménades de Cortázar i el comentaris vinculats al món clàssic. Cortázar demostra tantes influències de la cultura clàssica!
    Seguirem en contacte!

4. Ester Falip

Anem a presentar el Projecte a les Jornades TIC i Educació, a la Universitat de Girona, els dies 19 i 20 d’octubre!

Un projecte fascinant, Esther! Es mereix que en feu difusió! Ens mantens ben inforrmats i ens envies tota la informació! Bona sort!