LLIBRES SOBRE CONTES
A.Per fer el present treball m’he basat en:
- SARA C. BRYANT: Com explicar contes. Nova Terra.
- BRUNO BETTELHEIM: Psicoanálisis de los cuentos de Hadas. Crítica, Grupo Editorial Grijalbo.
- GIANNI RODARI: Gramàtica de la fantasia. Introducció a l’art d’inventar històries. Columna.
- LARRY ENGLER AND CAROL FIJAN: Making puppets come alive. How to learn and teach hand puppetry. Dover Publications, INC. Mineola, New York. 1973.
- DOLCI, Mario: El paper dels titelles. Perspectiva Escolar, núm. 91. Gener, 1985.
- JAUME CELA: La biblioteca a l’escola. Rosa Sensat.
- MALAGARRIGA I MONTSERRAT BUSQUÉ: La música al parvulari i al jardí d’infància. Publicacions de l’Abadia de Montserrat.
B. Per saber més sobre el tema també podem consultar:
ARTHUR ROWSHAN: Cómo contar cuentos. Integral.
- TERESA COLOMER: Siete llaves para valorar las historias infantiles. Fundació Germán Sánchez Ruipérez.
- AA.: Autors clau de la literatura infantil. Diputació de Barcelona.
- MARGARITA RECASENS: Cómo estimular la expresión oral en clase.
- EULOXIO R. RUIBAL: Jugamos a hacer teatro. Recursos teatrales. Ediciones de la Torre.
- ELISABET ABEYÀ I CATERINA VALRIU: Per fat i fat. Contes per tornar a contar. Moll.
- RAFAEL RUEDA: La biblioteca de aula infantil. El cuento y la poesía. Narcea.
- IRENE DE PUIG: Contes per pensar. Destino.
- ROSER ROS: Trenta-tres contes. Temes d’Infància. Associació de Mestres Rosa Sensat.
- ROSER ROS: Barrila de titella. Temes d’Infància. Associació de Mestres Rosa Sensat.
- DELPEUX, H.: Títeres y marionetas. Vilamala.