Al llarg del projecte s’han fet servir diferents mètodes de treball. S’ha propiciat el treball grupal, el treball en petit grup, per parelles i també individual. El fet de treballar en diferents agrupaments ajuda a l’alumne a saber escoltar als altres i també saber argumentar les seves idees. El treball individual ens ajuda a veure en quin punt està cada alumne, els ajuda a reflexionar i adonar-se del seu propi procés d’aprenentatge.
La mestra escoltava les propostes i intervencions dels alumnes, i retornant aquestes aportacions en forma de pregunta o dubte ens ajudava a mantenir viu l’interès del tema i a seguir investigant.
Per investigar també hem fet servir diferents vies i hem compartit tot el que hem anat cercant: comprovant si era la mateixa informació, si algú aportava més dades, què ens semblava més interessant per continuar aprofundint…
Com en tots els projectes, tot i haver un tema principal, en aquest cas relacionat amb el coneixement del medi natural i social, ens ha permès treballar moltes competències d’aquest àmbit però també de l’àmbit de llenguatge, matemàtic, d’aprendre a aprendre…