Fa un parell de dies us proposava una cançó d’animació a la lectura.
Avui us en proposo una altra, La biblioteca és un castell.
Ho faig amb una presentació que podeu escoltar i llegir amb els alumnes.
La cançó és de la Damaris Gelabert i les imatges són de diversos il.lustradors (Rob Gonsalves, Valentine Rekunenko, Mihay Bodo, Quentin Greban).
Per a poder-la escoltar cal que us baixeu la presentació. Tarda uns minuts.
Espero que us agradi.
La biblioteca és un castell de damaris gelabert
View more presentations from mbertr28
