Daily Archives: 4 novembre 2011

ANEM A LA BIBLIOTECA!

Fa un parell de dies us proposava una cançó d’animació a la lectura.

Avui us en proposo una altra, La biblioteca és un castell.

Ho faig amb una presentació que podeu escoltar i llegir amb els alumnes.

La cançó és de la Damaris Gelabert i les imatges són de diversos il.lustradors (Rob Gonsalves, Valentine Rekunenko, Mihay Bodo, Quentin Greban).

Per a poder-la escoltar cal que us baixeu la presentació. Tarda uns minuts.

Espero que us agradi.