Per tots és sabut que els animals, pels nens i nenes, porten intrínsec un element motivador i un centre d’interès especial.
Avui he treballat el nom dels animals amb una alumna de P5 a través d’imatges, paraula escrita i so (gravació del nom de l’animal). D’aquesta manera, la nena podia anar repetint el nom mentre veia les imatges i en visualitzava la paraula esrita. Primer apareix la paraula acompanyada de la seva gravació i, seguidament, clicant sobre la pantalla, es pot visualitzar la imatge o imatges de l’animal. També podeu treure el so de l’ordinador i fer un treball de lectura previ a la visualització de la imatge.
Us adjunto la presentació per tal que la pogueu utilitzar amb els vostres alumnes. És una bona manera d’enriquir el seu vocabulari a través d’un centre d’interès.
Si em voleu fer arribar les vostres impressions i/o opinions sobre aquest material ho podeu fer per mitjà d’un comentari.
D’aquesta manera, davant de l’ordinador, hem creat una taula on, per una banda, hem anat descrivint, entre tots dos, situacions pròpies de la vida diària del nen i, a la part horitzontal, el nom de diferents emocions i sentiments.




Aquest matí, he comprat un llibre pel meu fill Gerard que he trobat interessant i que a ell li ha agradat moltíssim. Es tracta d’un llibre d’endevinalles d’animals. Cada pàgina presenta una endevinalla i la fotografia de l’animal acompanyada de la seva lletra inicial; un animal per cada lletra de l’abecedari (les lletres N, U i Y vénen acompanyades del nom d’un animal que conté aquesta lletra però que no la té com a inicial).
Avui he estat treballant amb un alumne de Cicle Inicial amb dificultats concretes en l’àrea de matemàtiques.



“El PI (Pla individualitzat) que us presento és fruit d’un esforç personal i professional del qual em sento molt satisfeta. M’ha permès pensar profundament en les necessitats educatives dels meus alumnes i, sobretot, m’ha donat la possibilitat d’obrir la mirada cap a la seva globalitat com a persones.






















El passat 20 d'octubre El programa "Quèquicom" del C33 va dedicar dos reportatges molt interessants sobre el TDAH . Els podeu veure a la PÀGINA 
