Aprofitar l’aula de Llatí per realitzar el treball més didàctic per a la meva feina ha estat una bona iniciativa que vull agrair a la meva tutora del treball, Margalida Capellà, que ha dedicat estones de classe a realitzar aquestes trobades didàctiques tant en els alumnes del meu curs, com en d’altres cursos que estudien Llatí així com als alumnes que han participat molt motivats en els debats, en els kahoots…
Valoro molt positivament haver pogut realitzar la part pràctica de la meva recerca a l’aula i amb alumnes reals, alguns d’ells fututs estudiants de dret. M’ha agradat molt conduir els debats, ser el déu dels kahoots o fer les explicacions prèvies del dret romà. Ha estat una bona experiència per explicar la meva recerca i fer un ús pràctic d’ella a l’aula.. A la vegada despertar l’interès per la recerca, per aprendre algunes qüestions del dret i del llatí, com per exemple els llatinismes, sempre és més senzill fer-ho mitjançant un joc, i això bàsicament és el que vaig fer, mitjançant la ludificació del contingut, i les eines digitals com el kahoot ho permeten i despertar l’interès pel debat oral a l’aula i impulsar l’oratòria en els joves per tal de crear un clima de participació en el treball i veure el dret com un assumpte sever però amb la seva part de distracció. A l’aula amb els alumnes he gaudit molt i m’he sentit ben realitzada.