Neix La cinta de Νίκη

El Fil de les clàssiques acaba de tenir un altre nét. Quin goig! Després d’Aracne fila i fila, enguany naixia L’empremta d’Orfeu, el treball de recerca de referents clàssics en la música actual de l’alumne de segon de batxillerat Oriol García-Penche, més conegut com a Deka, obert a la col·laboració d’altres alumnes i d’altres centres, entre els quals hi ha l’institut de Puig-Reig. Ara acaba de néixer amb una alegria immensa La cinta de Νίκη, filmoteca aràcnida dels referents clàssics en el cinema de tres alumnes de llatí i de grec de segon de batxillerat: Constanza Ledesma, Rebeca Sànchez i Carlos Rocamora. Tots tres també tenen la intenció d’obrir el seu bloc a la col·laboració de tothom i jo, com a àvia, tinc l’immens honor de presentar-lo. ECCE!

La cinta de Nike

FELICITER, discipuli!

10 thoughts on “Neix La cinta de Νίκη

1. Auda Ferrer

Em sembla molt bona idea, si m’ho permeteu jo tinc alguna suggerència.
    Ànims
    Auda Ferrer

I tant que t’ho permetem, Auda! Sigues benvinguda! Ens enviaràs, però, un comentari amb correu xtec i així hi podràs col·laborar activament amb la mateixa contrasenya! Fins ben aviat!

3. El-Mekki Hali Al-Kassir

Qui ho diria Margalida que aquesta família es faria tan i tan gran, vam començar amb El Fil De Les Clàssiques(Mare), Aracne Fila i Fila(Filla), poc desprès va aparèixer l’Empremta d’Orfeu(Net) i ara neix La cinta de Νίκη(Net). Espero que aquesta família segueixi fent-se cada cop més gran i que els alumenes no perdin les ganes de treballar amb aquestes eines. L’ enhorabona de part meva per a la Constanza Ledesma, Rebeca Sànchez, Carlos Rocamora i a la Margalida Capellà que encara que no ho vulgui dir està darrera de tota la feina que fem els alumnes dia rere dia.

Mekki, Mekki! Sempre fent visible l’amagat! Moltes gràcies!

5. Francesc Franquet

Quina bona notícia! L’enhorabona per a totes i tots. Estic segur que tindrà tant èxit o més que els seus parents. El meu alumnat i jo estem disposats a posar el nostre granet de sorra com ve sent habitual.
    Feliciter et per multos annos!

Moltes gràcies, Francesc i alumnes de les Terres de l’Ebre. Us hi esperem ben aviat!

7. viictoor :D

Salve Lida 🙂
    Crec que és una molt bona noticia. Moltes felicitats 🙂
    Vale 😉

8. Alissa Komarova

Holaaa!
    Que bé!Felicitats al Uriol, per l’empremta d’Orfeu, i ara felicito a la Coty, Carlos, i Rebeca per la cinta de Nike!
    Espero que tingueu molt d’èxit i nosaltres ajudarem a que aixo tiri endavant.

Margalida et deixava a tu, pero crec que ja ho saps, que tens un bloc espectacular, i que gràcies a ell descubrim cada dia coses noves i espectaculars!

Moltes gràcies, Alis! Tot és possible si tots col·laborem com ho estem fent!