QUINA CLASSE!.QUINA TERTÚLIA!

tertuliafilosoficatoledo.blogspot.com

 

 

 

Alguns educadors acostumen a dir que el procés és més important que el resultat.. Alguns tertulians acostumen a dir que l’argumentació és més important que la conclusió.. Si l’educador es creu el primer enunciat millora la participació i fa que la còpia sigui una activitat inútil.. Si el tertulià es creu el segon enunciat millora la participació i fa que la crispació sigui una reacció ridícula. (…).

Un conegut professor de secundària diu que una classe té qualitat si compleix aquestes tres normes: Estar relacionada amb els coneixements de l’alumnat.. Perseguir la resolució d’un problema.. Afavorir la interacció.. I valorar diversos aspectes del procés.. Un conegut catedràtic de Dret Constitucional de la UAB, diu que una tertúlia té qualitat, si reuneix aquests tres requisits: Pluralisme, rigor i bon to. (…).

Sigui, com sigui, jo en una classe, valoro especialment el procés.. Quan es valora el procés, millora la participació i el rendiment.. Sigui, com sigui, jo en una tertúlia valoro especialment l’actitud. Doncs, quan guanyen els que escolten sense cridar, reforcem l’actitud dialogant.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *