AL SERVEI DEL CIUTADÀ!

La  Verdad de Murcia (En castellà), 07/09/08

El Corte Inglés de Valencia. (De Hanneorla)Les empreses que tenen èxit són  les que deixen que el client vagi a la seva. El dependent solament es manifesta si el client reclama la seva presència .. El client busca. (…..). A Internet, hi ha empreses que tenen un funcionament basat en la mateixa estratègia, “deixar que el client busqui”. Parlo de l’empresa  Youtube i d’altres.(…). En el món de l’educació, hi ha docents  que impulsen la recerca, en un ambient de “gran superfície”..  L’estudiant busca i el docent solament proporciona ajuda si l’estudiant la demana expressament..

Doncs bé, resumint,  les   empreses , que no pregunten, triomfen i les botiguetes, més properes al client, tanquen.

Per això em va sorprendre veure, que a Àguiles, Múrcia, la policia local, demanava la documentació, a persones, que per a nosaltres no eren sospitoses. Per exemple, a un senyor que llegia dins del seu cotxe.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *