Experiències Matemàtiques

Un company de professió m’ha informat d’un esdeveniment del qual vull fer ressò en aquest bloc. Es tracta de la exposició Experiències Matemàtiques, organitzada pel Museu de Matemàtiques de Catalunya MMACA.
L’exposició estarà oberta des del 18 d’octubre al 9 de novembre al vestíbul principal de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona a la Plaça de la Universitat, on s’ubica la Facultat de Matemàtiques. Va adreçada tant a grups d’alumnat de secundària com al públic en general.
Del 17 de novembre al 17 de desembre una part de l’exposició estarà a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya. En aquest cas s’adreça específicament a grups d’alumnat de batxillerat i de 4t d’ESO.

Les exposicions consten d’un conjunt de mòduls que posen de manifest aspectes especialment intuïtius i visuals de les matemàtiques i que conviden a la participació i a la interacció. experiencies_matematiques_girona

El MMACA ja va ser present a la festa de la ciència 2010.

Crec que és una oportunitat que no es pot deixar perdre!