Després de treballar les LECTURES REPETIDES A CASA durant tot aquest primer trimestre (veure l’article que hi fa referència més avall o clicant AQUÍ), m’he plantejat intentar no deslligar la lectura de la seva finalitat principal: LA COMPRENSIÓ LECTORA.
D’aquesta manera, he elaborat un nou material amb diferents lectures repetides (seguint la dinàmica explicada a l’article esmentat) però, aquesta vegada, afegint-hi una nova valoració: LA COMPRENSIÓ LECTORA de manera que, al final, se li formulen a l’alumne 10 preguntes relacionades amb la lectura i l’alumne ha de pintar el nombre de respostes correctes.
Hi he afegit el reforç visual per tal de fer més motivadora l’activitat i animar a l’alumne a superar-se.
Us deixo un exemple d’una lectura repetida; al final hi trobareu la manera d’avaluar la comprensió. Veureu que es tracta de la lectura número 10 perquè les nou primeres lectures s’han treballat aquest primer trimestre avaluant-ne principalment la fluïdesa. Les preguntes es poden plantejar de manera oral o escrita segons el nostre objectiu i les necessitats de l’alumne. La resposta també es pot demanar tant a nivell oral com a nivell escrit.
En aquest exemple, l’avaluació inicial de l’alumne pel que fa a la fluïdesa es fa el dilluns i la última avaluació el divendres. L’avaluació de la comprensió lectora està pensada per realitzar-la al final, un cop l’alumne ha treballat la lectura a casa.
LECTURA REPETIDA I COMPRENSIÓ 
Si us interessa que us faci arribar les nou primeres lectures així com aquest mateix document en format WORD m’ho podeu fer saber per mitjà d’un comentari escrivint-hi el vostre nom i el correu electrònic.
 
								




 
  El passat 20 d’octubre El programa “Quèquicom” del C33 va dedicar dos reportatges molt interessants sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense hiperactivitat que ens permeten acostar-nos una mica més al dia a dia d’un nen/a amb hiperactivitat i la necessitat de portar a terme accions coordinades per tal de satisfer les seves necessitats.
El passat 20 d’octubre El programa “Quèquicom” del C33 va dedicar dos reportatges molt interessants sobre el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense hiperactivitat que ens permeten acostar-nos una mica més al dia a dia d’un nen/a amb hiperactivitat i la necessitat de portar a terme accions coordinades per tal de satisfer les seves necessitats.

























