
Què ens aporten aquests espais? De Loic_hay......
S‘anuncia un producte per aconseguir que la gent el compri…. Es mostra un tema per aconseguir que l’alumnat vulgui comprar-lo, vulgui integrar-lo.. Sovint veiem que els publicistes tenen èxit, doncs, aconsegueixen el que volen.. Sovint també veiem que els ensenyants no tenim èxit , docs, no aconseguim el que volem.. No aconseguim que l’alumnat vulgui anar més enllà i endinsar-se en el tema mostrat…(…….).
Oriol Villar (AVUI, 12/12/09), ens diu, que un anunci es bo si emociona, si activa el cervell emocional del client, si connecta amb els seus records o amb els seus desitjos……. Ens diu també, que abans, la principal via per arribar als potencials compradors, era la televisió, però, que ara, hi ha altres vies: La música, l’esport, el cinema, …..(…….).
A nosaltres, els ensenyants , ens queda preguntar-nos: a)Activar el cervell emocionar dels nostres alumnes, com?.. b)Hem d’abandonar, en part, les vies que han estat fins fa poc, les principals per arribar a la clientela, el llibre i la classe magistral?…. Segur que hi ha altres vies, però, quines són les millors?… Els espais 2.0, potser!