PUBLICITAT I ENSENYAMENT

Què ens aporten aquests espais? De Loic_hay......

Què ens aporten aquests espais? De Loic_hay......

S‘anuncia un producte per aconseguir que la gent el compri…. Es mostra un tema per aconseguir que l’alumnat vulgui comprar-lo, vulgui integrar-lo.. Sovint veiem que els publicistes tenen èxit, doncs, aconsegueixen el que volen.. Sovint també veiem que els ensenyants no tenim èxit , docs, no aconseguim el que volem.. No aconseguim que l’alumnat vulgui anar més enllà i endinsar-se en el tema mostrat…(…….).

Oriol Villar (AVUI, 12/12/09), ens diu, que un anunci es bo si emociona, si activa el cervell emocional del client, si connecta amb els seus records o amb els seus desitjos……. Ens diu també, que abans, la principal via per arribar als potencials compradors, era la televisió, però, que ara, hi ha altres vies: La música, l’esport, el cinema, …..(…….).

A nosaltres, els ensenyants , ens queda preguntar-nos: a)Activar el cervell emocionar dels nostres alumnes, com?.. b)Hem d’abandonar, en part, les vies que han estat fins fa poc, les principals per arribar a la clientela, el llibre i la classe magistral?…. Segur que hi ha altres vies, però, quines són les millors?… Els espais 2.0, potser!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *