Aquest cap de setmana toca Magna Celebratio

cartell

Aquest cap de setmana ens veiem a la XII Magna Celebratio a Badalona!

Els alumnes  de 4t de l’ESO i de 1r de batxillerat de Llatí de l’institut Premià de Mar, en el marc del bloc col·laboratiu Aracne fila i fila, tornaran a participar als Ludi i a l’Schola, amb els alumnes de Clàssiques de l’institut Albéniz de Badalona i de l’escola Vedruna-Gràcia de Barcelona, els tripulants de El vaixell d’Odisseu; a més d’en Guillem i l’Arnau, com a legionaris de la Legio II Traiana Fortis – Cohors I Barcinonum, amb Barcino Oriens.

Vid. Fotografies a Instagram FilAracne i  a Facebook Fildelesclassiques

El vídeo de la magnífica experiència:

Imatge de previsualització de YouTube

Els nostres alumnes participants en nom de l’Institut Premià de Mar han rebut un diploma del Museu de Badalona:

7 thoughts on “Aquest cap de setmana toca Magna Celebratio

1. Mireia Sánchez Cano

Bonum Diem!!

Quines ganes de que sigui diumenge per poder gaudir de la magna celebratio! Es farà un munt d’activitats que ens permetràn sentir-nos com si fossim romans per un dia!!

Ens veiem a la magna!!

2. Pingback: Els alumnes de l’IPM a la XII Magna Celebratio | Aracne fila i fila

3. Pingback: Magna celebratio MMXVI AD: Quanta satisfacció i quants projectes! | BAETULONIS SCHOLA