Europaea Linguarum Dies

Avui 26 de setembre en motiu del desè aniversari del Dia Europeu de les Llengües des de l’Àmbit Lingüístic de l’institut de Premià de Mar fem una crida a tots els alumnes, professors, personal no docent i famílies del nostre institut per fer arribar als suros del claustre de l’edifici Serra de Marina “La paraula que més estimo”. Ens sumem així a la iniciativa “La paraula en català que més estimo” de Somescola.cat; però ampliem l’activitat a les altres llengües europees que ensenyem al centre (castellà, anglès, francès, alemany i llatí).

En altres edicions, des de El Fil de les Clàssiques hem celebrat el Dia Europeu de les Llengües amb el Google Maps El llatí ens agermana, Cèsar plurilingüe, base de dades, amb muntatges audiovisuals

Enguany ho celebrem a l’edifici Serra de Marina del nou institut de Premià de Mar amb aquesta convocatòria, per tant us animo a tots i a totes a fer arribar al suro del claustre i/o aquí en comentari, si no sou del centre, el mot llatí que més us agrada.

Meum carissimum verbum est ROMA = AMOR.

També pots col·laborar amb el nostre Google Maps El llatí ens agermana:

Mostra El llatí ens agermana en un mapa més gran

Desitjo que celebreu el Dia Europeu de les Llengües (Día Europeo de las lenguas, The European Day of Languages, Journée européenne des langues, Europäischer Tag der Sprachen, Europaeus Linguarum Dies) amb moltes activitats.

Vid. Vídeo de l’experiència al centre

60 thoughts on “Europaea Linguarum Dies

1. Carla Arèvalo

salve!
    meu carissmum verbum est familia=familia.
    He elegit aquesta paraula perquè crec que és molt important.
    salve! 😀

2. Pingback: “La paraula que més m’estimo” en diferents llengües! | El Fil de les Clàssiques

3. Camila Arigón

El mural va quedar molt maco. Penso que és una manera d’aprendre mots d’altres idiomes, i perquè no, que això ens inciti a interessar-nos per aquestes llengües i estudiar-les. A més amb aquest moral coneixem una mica més les personas, i encara que no de manera concreta, podem saber en general les prioritats de la gent com l’amor, la familia o la seva manera de pensar “carpe diem”…

4. Rebeca Barroso

Salvee 🙂

Moltes felicitats per aquest treball tan ben fet!!!! Considero que és molt bona idea penjar paraules de diferents idiomes per tal de recordar-les, és una forma d’aprenentatge més entretinguda i divertida.

5. Alexandra

Felicitats per el mural esta molt divertit ja que te mol de color, i també crec que es una bona manera de aprendre mes llengues.

6. Maria Casta

El mural ha quedat molt colorit i maco. A l’hora d’estudiar, visualment ens entra millor si la presentació és bonica, ja que ens crida l’atenció i ens entra millor. Felicitats!

7. Maria Casta

El mural ha quedat molt colorit i maco. A l’hora d’estudiar, visualment ens entra millor si la presentació és bonica, ja que ens crida l’atenció. Moltes felicitats!

8. Chaymae Harrak

Molt bon treball! M’agradat molt. Quina llastima que m’he incorporat una mica tard, m’hagués encantat fer aquesta activitat.
    Responent a la pregunta següent: Per a què serveix avui estudiar Llatí? – Puc dir que és molt important estudiar llengües, en concret Llatí, ja que va ser l’origen de quasi totes les llengües i és un gran privilegi poder estudiar-la i així tenim molts més coneixements sobre els orígens de les llengües. No desaprofitem l’oportunitat!

9. faysal

Salvee!!
    Moltes felicitats me a gustado mucho Pienso que es una buena manera de aprender palabras de hotros idiomas y es muy divetida .
    Molt bon treball tan ben fet!

10. Edgar.N

Es una bona forma de celebrar el dia de les llengues europeas apart de divertit ja que ens divertim a la classe d’una altre forma.