El Fil de les Clàssiques a Ràdio Premià de Mar

El programa que Ràdio Premià de Mar dedica els dimecres a les Escoles, ens va convidar a ahir per parlar de El Fil de les Clàssiques, nascut ara fa gairebé quatre anys a l’institut Cristòfol Ferrer, en aquesta nova etapa a l’institut de Premià de Mar. Hi van participar les alumnes de llatí de quart de l’ESO Clara, Sabina i Laura i l’alumne de grec i de llatí de primer de batxillerat, Eric Andreu. Des de Madrid, la Lucia ens seguia! Si us el vàreu perdre, aquí el teniu.

Escoles

10 thoughts on “El Fil de les Clàssiques a Ràdio Premià de Mar

1. Cristina Berjano

Hem sembla molt interessant que la radió de Premia de Mar fagi un programa els dimecres sobre les escoles i encara més interessant de que estiguin interessats en el fil de les classiques i en la seva história. M’agrada molt l’entrevista i hem fa molt gràcia quan parla l’Eric, jajaa sera que no estic acostumada a escoltar-lo per la radió! jajaja
    Un programa divertit i informatiu!

2. lourdes caparros

Aquest programa esta molt be 🙂 Ja que ens explica la historia del blog que ara fem servir cada dia, el fil de les clasiques cada dia esta mes ple d’informacions utils 😀

3. serrano.eva1020

No vaig escoltar el programa però ara ja si que ho he fet i em sembla molt interessant. Avera si en podem participar en programes d’aquests més seguit!

4. Paula Franco

SALVE:)
    Jo no he escoltat la ràdio 🙁

Crec que per part de la Lucia és un detall que ens escolti i ens segueixi desde Madrid, perquè realment està mostrant un interes!

Per part de la Clara, la Laura i la Sabina han tingut sort d’anar a la ràdio i parlar sobre el fil de les clàssiques.

5. Yasmina Berkane Pais

Salve! 🙂
    M’ha sagrat molt la entrevista, molt interesant el programa que fan a la ràdio del nostre poble sobre les escoles, no sabia de la seva existència.
    Espero poguer anar la pròxima vegada, em faria molta il·lusió, ja saps Lida compta amb mi per la pròxima vegada.

Ave!

6. Dolors Pijuan

Com a coordinadora de l’espai Escoles de Ràdio Premià i del grup de treball del Moviment Educatiu del Maresme, us agraeixo i us felicito per la vostra participació al programa. Ha estat molt interessant i un plaer escoltar-vos.
    Dolors Pijuan

Moltíssimes gràcies, Dolors! Els alumnes també n’estaran molt contents.
    Com veus, voluntaris no ens en falten!

8. Miriam Pelegrina

És moltt interesant, de que mica en mica, es baixin interesant pel nostre blog i més encara la radio de premià de mar, es un plaer que la nostra feian que fem dia dia, suigui valorada d’aquesta manera!

9. Zicora

Salvee.

Es un programe molt interessant. Dona molte alegria que parlin d’una pagina tan interessant i fantàstica com El Fil de les Clàssiques.

Valeee. 🙂