Ludi Romani al VI Fòrum Auriga

Teresa Devesa va presentar al VI Fòrum Auriga celebrat el propassat cap de setmana a Badalona la participació d’alumnes de l’Isaac Albéniz i del nostre institut a la Magna Celebratio A.D. MMX amb el taller Ludi Romani, un exemple més de col·laboració i de pràctica compartida a través del bloc Aracne fila i fila:

Esperem que aquests Ludi Romani gaudeixin de llarga trajectòria i que segueixin les passes dels divinals Ludi Saguntini!

9 thoughts on “Ludi Romani al VI Fòrum Auriga

1. Teresa Devesa i Monclús

En acabar la comunicació, la Margalida em va preguntar per què l’havia anomenada “Reportera d’excepció”. Després de veure aquest muntatge, ¿creieu que exagerava? Moltes gràcies per aquest muntatge en què s’alterna la meva presentació i la gravació que tu mateixa vas realitzar. És un bon record d’unes jornades en què vam compartir experiències i, sobretot, vam parlar molt i molt dels nostres alumnes. A Premià, a Badalona i a molts llocs n’hi devia haver més d’un a qui li xiulaven les orelles…
    Jo també espero poder repetir, però com a simple mortal, penso que encara falta molt per poder arribar ni que sigui als peus dels divinals, com dius tu, “ludi” que celebren els companys de Sagunt, amb la seva ja llarga trajectòria. Un record per a ells!

Teresa, moltes gràcies! Realment és un miracle que hagi sortit el vídeo així gravant asseguda des de l’última filera de cadires. Una altra vegada haig de seure al davant i amb trípode! Em fa feliç que t’agradi i que el puguis compartir amb els alumnes, amics, i familiars, sobretot amb els teus fills. Com d’orgullosos deven estar!
    Els Ludi Saguntini també varen tenir un inici; tot és qüestió de posar-hi il·lusió i qui sap!

3. Ana Rosa

ohhh!!
    Teresa, jo l’any passat no vaig poder participar però després d’escoltar aquest discurs, si aquest any ho tornen a fer i hi ha la possibilitat de participar, ho faré.

🙂

4. cuevas_carl

Ave!!
    Teresa em vaig mirar el video ahir nit a casa i em va semblar una conferència molt interessant, mira com et van aplaudir!
    I per cert, gracies per deixar-nos tan bé davant de tota la gent! Sobretot quan has dit que fins i tot els alumnes que ens vam incorporar a primer de Batxillerat portem el mateix ritme que els altres!

I, com ha dit l’Anna, després d’escoltar aquest discrus donen ganes de participar-hi!

5. Teresa Devesa i Monclús

Gràcies, nois, m’ho vaig apuntant. M’alegro, Carlos, que ja tinguis més mobilitat a la mà i puguis tornar a treure fum del teclat. Se’t trobava a falta pel bloc.

6. cortes_marc

Ave!
    No coneixia aquesta faceta teva Teresa! Molt bona conferència, podriem haver estat tots “in situ”. De ben segur que aquesta conferècia provocarà que molts del alumnes de classe anem a la pròxima “Magna Celebratio”!

“Feliciter” per aquesta conferència i per deixar tan bé a Badalona i a tots nosaltres!

7. garcia_thais

ave!!
    Teresa moltes gràcies per esmentar el treball què vaig fer fa dos anys juntament amb la sara “el reportatge d’investigació” què va ser fet com a conseqüència del mal temps i el treball amb l’Albert Surrà sobre la “Magna Celebratio” sobre el 2008. M’agradat que ens deixis en tant bon lloc a tots!!
    felicitats 🙂 i la proxima vegada, s’avisa! Jaja
    valee!!

8. Teresa Devesa i Monclús

De res, Thaïs, vosaltres vau ser els pioners i ho vau explicar molt bé als companys en aquella exposició a la biblioteca. De la mateixa manera vaig valorar molt la manera tan enginyosa com us en vau sortir, de la contarietat el dia del reportatge “in situ”.
    Ja veieu que d’una manera o altra us he tingut presents a tots, fins i tot dels nouvinguts a Llatí a 1r de batxillerat, Marc.

9. Pingback: Aracne fila i fila » Blog Archive » “Magna celebratio A.D MMXI”: Fem un pas més?