La pàgina d’inici del bloc NaturalsOM donava així la benvinguda el curs 15-16…
Benvinguts i benvingudes:
Aquest bloc ha estat creat amb la intenció d’ajudar l’alumnat de secundària de Ciències de la Naturalesa i Ciències per al món contemporani.
Navegant pel menú lateral de la dreta podreu accedir a tots els continguts del bloc.
Sota l’etiqueta CURS trobareu apunts i presentacions amb els continguts curriculars dels cursos d’ESO.
Dins la categoria “Més seccions al NaturalsOM” disposeu d’articles d’ampliació, una extensa videoteca classificada per temàtiques, biografies i multitud d’enllaços que us poder ser d’utilitat a l’hora d’estudiar i millorar o ampliar els apunts que preneu a l’aula.
Aquest bloc també pot ajudar-vos a satisfer la infinita curiositat que mostreu a classe… 😉
Esperem que us sigui de profit!
CURS 2015 – 2016
2016: ANY INTERNACIONAL DE LES LLEGUMS
L’Any Internacional de les Llegums 2016 es proposa sensibilitzar l’opinió pública sobre els avantatges nutricionals dels llegums com a part d’una producció d’aliments sostenible encaminada a aconseguir la seguretat alimentària i la nutrició.
Els llegums són una font essencial de proteïnes i aminoàcids d’origen vegetal per a la població de tot el món, i s’han de consumir com a part d’una dieta saludable per combatre l’obesitat i prevenir i ajudar a controlar malalties com la diabetis, les afeccions coronàries i el càncer; també són una important font de proteïna d’origen vegetal per als animals.
A més, els llegums són plantes lleguminoses que tenen la propietat de fixar el nitrogen, el que pot contribuir a augmentar la fertilitat del sòl i que tenen efectes positius en el medi ambient