We want to teach Greek. We want to learn Greek #SOSGriego

Neus Gili, alumna de Grec 1 de l’institut Premià de Mar, canta “We want to teach Greek” (a partir de la lletra “We want to break free” de Queen versionada per Montse Bastons de l’escola Aula de Barcelona).

We want to teach Greek x2,
We want to teach Greek or it dies,
we’re so self-satisfied with what we do.
We want to teach Greek.

Zeus knows, Zeus knows Greek it’s useful too.

It’s good for our lives x2,
It’s good for our lives to know the past and each time we can think and contrast,
it’s good for our lives.

Zeus knows, Zeus knows Greek it’s good for us.

It’s strange, but it’s true,
we can learn through all the books of years ago as hymns
poems and songs, ‘cause it’s where we come from.

Oh, we want to teach Greek! x3

And Greeks gave us words, we can’t used to living
without, living without, living without to become wise,
we don’t want to live ignorant.

Zeus knows, we got to make a plan.

So, people, don’t you see?
we want to teach Greek,
we want to teach Greek at the schools
we’re so self-satisfied with what we do.
We want to teach Greek.

Zeus knows, Zeus knows Greek it’s useful too (repeat)

Amb subtítols en anglès:

Amb subtítols en castellà:

Amb subtítols en català:

Amb subtítols en grec modern:

Amb subtítols en italià:

Amb subtítols en francès:

Amb subtítols en alemany:

Tot el meu agraïment a l’alumna de Grec de 1r de batxillerat Neus Gili, al seu pare Joan Gili, a la professora Montse Bastons de l’escola Aula de Barcelona i als alumnes de Grec 1 de l’institut Premià de Mar.

#SOSGriego

Prolegomena:

Dissabte 25 de maig ens veiem a Madrid

#SOSGriego al twitter

Enllaç per seguir la trobada en directe:

Vid. Un clam políglota a favor del grec.

8 thoughts on “We want to teach Greek. We want to learn Greek #SOSGriego

  1. Margalida Capellà Soler Post author

    http://www.hispanohelenica.org/sos-griego-continuacion/
    A pocos días de la celebración de la jornada SOS Griego: Cómo salvar el griego en Secundaria, nos complace compartir el artículo que el pasado lunes 20 de mayo publicó el periódico griego Cacimeriní, así como el vídeo que, para promocionar esta jornada, ha elaborado la alumna Neus Gili, del Instituto de Premià de Mar (Barcelona), subtitulado en español, catalán y griego.
    Os recordamos que podréis seguir los debates en directo por streaming. Enlaces:
    https://www.youtube.com/channel/UCPKiVUNURMysk4Nd7y5jheA

  2. Margalida Capellà

    http://www.kathimerini.gr/1023712/article/epikairothta/ellada/sos-apo-toys-ispanoys-ellhnistes-gia-th-diathrhsh-twn-arxaiwn-ellhnikwn-sth-deyterova8mia-ekpaideysh

    https://www.eldiario.es/sociedad/Piden-salvar-griego-Secundaria-lengua_0_902909784.html

    https://www.lavanguardia.com/vida/20190525/462446525918/alumnos-de-premia-de-mar-graban-un-video-para-salvar-el-griego-en-secundaria.html

    https://www.lavanguardia.com/vida/20190525/462446301743/piden-salvar-el-griego-en-secundaria-porque-no-solo-es-lengua-de-musas.html

    https://www.elconfidencial.com/amp/ultima-hora-en-vivo/2019-05-25/piden-salvar-el-griego-en-secundaria-porque-no-solo-es-lengua-de-musas_2272578/

    https://www.google.com/amp/s/www.cope.es/actualidad/sociedad/amp/noticias/piden-salvar-griego-secundaria-porque-solo-lengua-musas-20190525_421958

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *