Salvete omnes! Ecce Colloquium cum Nini musica:
Feliciter, discipuli!
Plurimas et maximas gratias vobis ago! Plurimas gratias, Nini!
Valete, amici!
Salvete omnes! Ecce Colloquium cum Nini musica:
Feliciter, discipuli!
Plurimas et maximas gratias vobis ago! Plurimas gratias, Nini!
Valete, amici!
Per cert, els alumnes de segon de batxillerat de llatí ja ens explicareu la simpàtica ironia del FORTIUS! Valete!
M’agradat molt el video, jo també vull fer un!
🙂
VALE!
jajajajaja está molt bé el video :d però nose si s’aquivoquen una mica però esta divertit així n’apendrem més.
Salve Lida !
M’agrada molt com ha quedat el video, els tres ho van fer molt bé !
Petons!
Salvee!
M’encanta el video, és boníssim!
Avera si podem fer-ne un altre però amb més cualitat 🙂
Vale!!
Salve!
vale lida que ben montat!
m’agrada mol.
Vale:)!
Salve!! Lida
Quina gracia aquell dia però va ser molt divertit i ho van fer molt bé .
Avee!!
Salve!!
va estar bé tindre aquesta idea per així, poder fer aquest video, viure la experiencia.Els efectes estan molt bé fan que el video no sigui aburrit.
Salve Margalida!
video, optime!
plurimas gratias
tibi ago
VALE!
Salve Lida!
Ha quedat molt bè, no pensava que quedaria així!
la vestimenta,la música,la forma de cómic…
m’ha agradat molt!
Vale!
Salve Lida!
Aquest video, vaig tenir la oportunitat de viure’l en directe jajaja. A quedat molt original, i he vist que no hi has ficat totes les tomes falses que van fer.
Espero que fem un altre ja que a mi m’agradria interpretar-lo.
Vale!
Victor 🙂
Salve! Lida!
El video està molt bé, els i va costar he fer-lo bé ! 😀
Bueno però està molt chulo.
El video esta muy Guapo
Margalida !!!
El video aquet esta molt be perque Randy, Georgina i Ricard se lo han Currat molt i tu Margalida amb els efectes especial ha sortit meravallos !!
Discipuli, el vostre diàleg ha agradat al mateix déu Hermes! Si no us ho creieu, mireu el seu apunt dels dimecres: http://assessoriaclassica.blogspot.com/2010/10/miercoles-ligero.html
Salve!
Felicitats nois, el vídeo està molt bé, és graciós i divertit!
Randy puer romanus est, et quoque amicus Georgina est. Georgina puella romana est, et Ricardus amicus Georgina est.
Vale!
Salvete!
Per cert, Optime et bonus colloquim est!
(M’ho havía deixat Lida, jajaja!)
Valete!
Colloquium, Cristina, és de gènere neutre, per tant l’adjectiu ha de ser …?
Vols dir que no et falta algun CN (genitiu en -ae)?
Feliciter, Lida! per aquest nou video i felicitats també als actors que ho han fet molt bé. El muntatge és molt divertit, com sempre a les teves produccions. Salvete!
Moltes gràcies, Francesc! A veure si aviat tornem a rebre col·laboracions vostres que ens agraden molt i són molt enriquidores!
Ave
Molt bon vídeo i el millor és que segur que s’ho han passat bé a més d’aprendre a expressar-se millor en llatí.
Vale
Ave!
Crec que fent un vidio d\’aquest tipu està molt bé per aprendre a practicar la llengüa llatina, i també espero poder aprendre tal i com han fet aquests alumnes. Sincerament no he entés gaire ja que aquest és el meu primer any, espero que a final de curs ja l\’entengui i entengui molt més apart d\’aquest diàleg!
Fins dilluns.
Uxue, crec que la setmana vinent ja l’entendràs. No caldrà que t’esperis a finals de curs!
Fins dilluns!
Salve!
Està molt bé aquest video. Sembla una manera molt interessant d’aprendre llatí. Espero que aquest any fem activitats tan divertides com aquesta.
Valete!
I tant que sí, Marta. Tanmateix tot depèn de vosaltres. Recorda-ho!
Salue!!
video optime!
Està molt bé al video, és una manera diferent d’apendre la llengua. A veure si aquest any fem algun!
Salve!
Crec que es una manera molt interesant d’aprendre llatí!..Espero que algun dia poguem parlar nosaltres aixi
Ave!
:O Jo també vull fer un colloquium com aquest! Ens ho passaríem molt bé i el millor, aprendríem molt! Crec que es una manera molt amena d’aprendre llatí, ja que molts pensen que és molt aburrit i que és tota l’estona traduïr i declinar sense parar, així també es pot aprendre! 😀
Doncs, en farem, Patri, i tant! Lurdes, demà ja ho posarem en pràctica i, a poc a poc, ja veuràs!
Esta es una buena forma para aprender latín! Me gusta! No he entendido mucho pero espero que voy a aprenderme. 🙂
Liïsa, for you:
Google Chrome & Moodle: suomi
Ave!
D’aquesta manera és molt més divertit aprendre llatí. Jo també vull fer colloquiums com aquest! 🙂
Bonum diem, Laura!
i jo que patia tant amb el nou centre i amb els gaibé tots alumnes nous!
Per cert, el plural de colloquium és colloquia, així com el de curriculum, curricula.
Ave!
Aquest video està molt bé i el trobu molt interessant.
Bonum diem!
amb el colloquium, es més fácil aprendre els pronoms en llatí i més entretingut!
Ave!
M’agradaria fer activitats com aquesta aquest any, hem semblen divertides i que poden funcionar per aprendre el llatí molt més ràpid i d’una manera més eficaç.
Salve! Em sembla una bona idea aprendre la lingua latina d’aquesta manera, ja que sembla més lúdica i més fàcil d’entendre. De fet sembla una llengua moderna (com el català, el castellà, l’anglès…)
Vale!
Ave!!
Aquest video es divertit, així un/una pot aprendre més coses de les que s’imagina !!
jajaja, jo també vui fer alguna cosa semblant. 😀
Ave! M’ha agradat molt aquest video ja que es una manera original d’aprendre una llengua.
A mi també m’agradaria poder parlar com ho fan ells, i d’aqui a poc temps ho podré fer.
Vale!
I tant que sí, Eva! Tot és voler!
Ave!
Aquest video és molt divertit,tant per les paraules que apareixen en mig de la conversació tant com els actors que ho han fet molt bé!
Que apareixin les lletres està molt bé perquè vas repassant el vocabulari après.
Salve!
Em sembla una bona manera d’aprendre, ja que si t’agrada el que veus se’t queda millor al cap i es mes fàcil de recordar. Que surtin les paraules t’ajuda però tampoc es necessari, es bastant fàcil d’entendre sense elles…
Salve!
Aquest video està molt ben fet, i penso que aprendre d’aquesta manera original és molt més fàcil i divertit.
Salvete!
Em sembla un video molt divertit, ja que el fet de que els protagonistes siguin alumnes de l’institut fa que m’interessi i m’agradi més. Penso que em pot ajudar bastant ja que veig més fàcil veure un exemple en video que per escrit.
Valete! 🙂
Salvete!
felicitats als tres pel video, és una bona manera didàctica i divertida d’aprendre llatí. Molt bó.
Vale!
Salve!
Un video molt divertit, moltes felicitats. Es fa mes divertit que siguin alumnes de l’institut, es de gran ajuda!
Vale!
Pingback: Praesentationes: una prova d’avaluació de llatí oral! | El Fil de les Clàssiques
Pingback: Colloquium: Salutatio | Aracne fila i fila
Pingback: Salutatio en un xat | Aracne fila i fila