Aquests darrers dies, la marca de cotxes Audi (d’etimologia llatina, ja sabeu oi!) ha endegat una campanya publicitària que té com a reclam l’obra el Discòbol de Miró i la proporció àuria que ja vàrem tractar en un altre apunt de El Fil de les Clàssiques:[kml_flashembed movie="http://blocs.xtec.cat/aracnefilaifila/files/2009/07/discobolo_audi.swf" width="460" height="700" wmode="transparent" /]
Per què la bellesa pot ser objectiva? Per què el Discòbol de Miró és un bon reclam publicitari i, a més ara, en temps de crisi?
Què n’es de bell el Discòbol! Què n’és de perfecte! És un bon reclam!
La bellesa té les seves regles.
I tant que té les seves regles, Mar!
El discòbol amb humor enfront la crisi!http://www.toonpool.com/user/8878/files/financial_crisis_greece_833855.jpg
The British Museum: http://bri.mu/JLM32N