El Discòbol com a reclam publicitari

Aquests darrers dies, la marca de cotxes Audi (d’etimologia llatina, ja sabeu oi!) ha endegat una campanya publicitària que té com a reclam l’obra el Discòbol de Miró i la proporció àuria que ja vàrem tractar en un altre apunt de El Fil de les Clàssiques:[kml_flashembed movie="http://blocs.xtec.cat/aracnefilaifila/files/2009/07/discobolo_audi.swf" width="460" height="700" wmode="transparent" /]Per què la bellesa pot ser objectiva? Per què el Discòbol de Miró és un bon reclam publicitari i, a més ara, en temps de crisi?

4 thoughts on “El Discòbol com a reclam publicitari

  1. Mar

    Què n’es de bell el Discòbol! Què n’és de perfecte! És un bon reclam!
    La bellesa té les seves regles.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *