III SETMANA DEL CINEMA ESPIRITUAL.

Avui a la classe de religió i valors hem participat en la III Setmana del Cinema Espiritual on lins . Aquesta setmana a la classe els alumnes visionen i comenten una pel·lícula per treballar els valors a l’ àrea de Religió i Valors.

Aquest curs es treballa MIA I EL LLEÓ BLANC. Una pel·lícula familiar sobre l’ amor cap als animals i la preocupació per la conservació de les espècies en perill d’ extinció.

Ens ha encantat i la recomanem!

Problema cooperatiu.

En la sessió de problemes d’ aquesta setmana haureu d’ iniciar el treball de construcció d’ una maqueta volumètrica de ‘ escola . Per poder fer aquesta maqueta haureu de pensar en uns passos previs . Així doncs, comencem. Què haureu de fer primer ? . Escriu els passos a mesura que els vas fent.

Cada alumne ha escrit els passos que ha cregut necessaris. Els hem resumit en aquests que hi ha a continuació:

-Comprar el material ( fusta, cartró ) i preparar les eines per fer la maqueta.
-Fer un dibuix i prendre les mesures reals de l’ escola: llarg, ample i alt.
-Tallar cada part la maqueta: planta baixa, porxo sortint ,planta primera i teulat
-Empegar les diferents part.
-Pintar-les.

Execució

-Em dibuixat el rectangle que forma el llarg i l’ ample de la primera planta i l’ hem mesurat . LLARG( 28,43 m ) ,AMPLE(8,83 m ) .
Després hem mesurat quan fa d’ ALÇADA (3,43 m ).
No ens caldrà mesurar la segona planta perquè és idèntica que la planta baixa.

El proper dia començarem a treballar l’ ESCALA a que l’ hem de fer.

El meu animal preferit. Hug

Em dic Hug, tinc 11 anys i sóc un pastor alemany. Tinc el cap petit respecte al cos, el cos gran i les potes fortes i llargues. Els meus ullals són llargs i afilats, el meu pèl es curt, tou i de color negre i tinc la cua llarga.
Vaig néixer en un poble molt petit anomenat Cubells. Vaig viure dos anys amb ma mare però em vaig perdre i em va adoptar una altra família . Ara visc en una masia a les afores d’Artesa de Segre.
Sóc un gos pacífic i només ataco quan em molesten. M’agrada perseguir conills però mai els agafo i també m’agrada dormir.

HUG 6é

El meu animal preferit. Adrià.

Em dic Max, sóc un gos i tinc un any
Sóc petit, tinc el pèl de color negre excepte el morro i la panxa que són de color marronet.
Tinc el musell curt , les potes mitjanes, les orelles caigudes i la cua curta.
La gent quan em veu es pensa que sóc dolent i que mossego però en el fons sóc bo i faig cas al meu amo.
Només em barallo si m’ataquen però no m’agrada fer mal a la gent.
M’agrada que el meu amo em llanci ben lluny una pilota de tenis, i jo la vaig a busca i la porto.
També m’agrada perseguir gats i el menjar que em fa l’amo.

Adrià Trepat Pena.

El meu animal preferit . Blau

Hola, em dic Lola i sóc una gata . Tinc 4 anys .Tinc el cos cobert amb un pèl llarg de color blanc i negre i el cap petit , els ulls de color verd i les potes curtes. Sóc de la raça persa.

Sóc mansa . Només em barallo si m’ataquen .

M’agrada anar a passejar i jugar amb un cordill i amb ratolins de mentida .M’agrada molt el peix i també el granulat.

Blau 3er