Josep Francesc Delgado

Aquest any per la Trobada Pedagògica ens visitarà l’ escriptor Josep Francesc Delgado . Ens visitarà el dia 16 de març dins de la Trobada Pedagògica  de la Zer que farem aquest any a
Cubells .
Avui, dia 18 de febrer  hem començat a treballar la seva obra . Hem començat amb els alumnes de segon i tercer a treballar els seus llibres : Els drets i deures dels animals , Els drets i deures de les persones i Els drets i deures dels nens . Cada alumne ha llegit en llibre i ha triat un dret i un deure  que ha cregut interessant . Ha comentat amb els companys el perquè de la tria i ara en fa un dibuix .

Els alumnes de infantil i cicle inicial llegiran el llibre, Mamitis i els de  cicle mitja i cicle superior , l’ Empaitagrills i la noia de la Lluna .

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

 
Go to Top