EUROPEAN CERTIFICATE in LATIN and GREEK: EGEX and ELEX Vestibulum 2014

Els alumnes de l’institut Premià de Mar, un any més i ja en portem quatre, s’han examinat en l’examen europeu de grec (EGEX European Greek Exam) i de llatí (ELEX European Latin Exam) i acaben d’arribar les felicitacions de José Luis Navarro i els diplomes d’Euroclassica amb el segell d’European Day of Languages  per als alumnes de grec i de llatí que han aconseguit The European Certificate for Classics d’Euroclassica: Gold, Silver and Bronze.

euroclassica2014

Feliciter omnibus!

13 thoughts on “EUROPEAN CERTIFICATE in LATIN and GREEK: EGEX and ELEX Vestibulum 2014

1. Belén Cansino Hernández

Felicitats a tots els companys que han obtingut el Certificat Europeu de Llatí i Grec! Per la meva part estic molt contenta d’haver realitzat l’examen i d’haver aconseguit el títol. Espero que més alumnes s’animin a fer-ho l’any que ve.

2. abrilramosa

He pogut aconseguir el meu The European Certificate for Classics d’Euroclassica: Gold!
    Penso que tot i que no tothom coneix l’existència d’aquest certificat és una bon començament per introduir als nostres curriculums i seguir endavant amb el nostre aprenantatge en llatí.

3. Carlos Thiriet

Jo també he aconseguit el meu certificat i, malgrat que se que no és molta cosa, és un bon començament i indicador de que els meus estudis en llatí van bastant bé. Espero que l’any que ve estiguem preparats per fer el de grec, que sembla que serà més complicat. Enhorabona a tots els que heu aprobat l’examen.

4. Iria Rael

Estic orgullosa de mi i dels meus companys per aver aconseguit l’EUROPEAN CERTIFICATE in LATIN and GREEK, tot i que no coneixia la existència d’aquest certificat es un plaer tenirlo.
    Enhorabona companys!

5. Mariona Sabanés

Salve!!
    Tenim una molt bona oportunitat de què en el centre es fagi aquest examen. És una molt bona oportunitat per demostrar els nostres coneixements sobre el grec i el llatí. Em va fer molta il·lusió aconseguir l’Or.
    Felicitats a tots els companys que també hagin aconseguit el títol.

6. Xènia Serra

Primer de tot felicitats a tots els que heu rebut un certficat! Aquest any he aconseguit obtindre els dos certificats de l’Examen Europeu, tan de Grec com de Llatí. Aquest ha sigut el tercer any que he participat en l’examen de llatí i els tres anys he rebut un certificat diferent però aquest és el segon any que he participat en l’examen de grec i ha sigut la primera vegada que he aconseguit el certificat de grec!

7. Ariadna Ruiz

Em sembla super bé que aquest institut es pugui participar en fer aquestes activitats, la veritat es que quan li vaig portar aquest diploma a la meva mare es va posar molt contenta!

M’hagués agradat més poder aconseguir el Silver en lloc del Bronze, però amb aquest ja em comformo.

8. Robert Cepeda

Gracies a les instruccions de la magistra nosaltres hem pogut aconseguir aquest certificat i vull felicitar als meus companys i donarli merit a la Lida per ensenyar-nos les clàssiques!

9. Mariona Cava i Ruiz

Salve!!
    Moltes felicitats a tots!! Segur que heu treballat molt per obtenir aquest títol!! Espero aconseguir-lo l’any que ve!

10. Zícora

Encara recordo aquest exàmen. Jo vaig treure el certificat de bronze i, certament, era la primera que ho aconseguia. Em va fer molta il·lusió.

Animo a tots els alumnes de llatí i grec que posin a prova els seus coneixements. Després de tot, és una experiència més.

11. nais

Estic molt orgullosa de la meva germana per haver aconseguit l’EUROPEAN CERTIFICATE in LATIN and GREEK,
    Enhorabona companys! i en especial a la Iria !!