The European Certificate for Classics: Vestibulum

Diplomes ECCL Institut Premià de Mar

Diplomes obtinguts

Ja heu rebut els diplomes oficials de ECCL els alumnes de llatí de l’institut Premià de Mar que vàreu superar l’examen europeu Vestibulum del dia 11 de gener de 2013:

Gold: Andrea Balart
Silver: Irina Balart, Sheila Pena, Laia Muñoz, Marta Bautista
Bronze: Paula Franco, Laura Luna, S. John Tuset, Elisa Moya, Patrícia Ortiz, Rocío Molina, Marta Verde, Xènia Serra

L’ENHORABONA! Estic molt contenta que hàgiu aconseguit certificar el primer any de llatí, com ja ho varen aconseguir alguns alumnes del nostre institut en la prova pilot. European Curriculum Framework for the Classical Languages (ECFRCL) ha estat promogut a Espanya per EUROCLASSICA i hem rebut  la felicitació del seu president, José Luis Navarro.

Ara, si voleu, podeu participar amb altres alumnes europeus de llatí aquest estiu a Sagunt a European Summer School in Classical Civilisation!

FELICITER, discipule discipulaeque!

15 thoughts on “The European Certificate for Classics: Vestibulum

1. Elisa Moya

M’ha fet moltíssima ilusió rebre aquest diploma, encara que he guanyat bronze estic molt contenta d’haver pogut participar. L’any que ve m’agradaria tornar a participar i obtenir un millor diploma. Felicitats a tots els que heu guanyat quelcom.

2. Andrea Balart

L’examen al principi va resultar més dificil del que hem pensava, però després quan vaig traduir el text no em va costar tant entendre la gramàtica llatina.

3. Irina

Gràcies Lida, la veritat és que l’exàmen era força difícil però si ti posaves ho podies aconseguir. Feliciter a tots!!
    És un honor haver rebut aquest diploma!

4. Uxue Avilés

Salve!!

Feliciter a totes les alumnes que han aconseguit el diploma!
    La veritat és que em va costar una mica fer-lo, però vaig anar pujant la nota però no hi vaig arribar.

Vale!!

5. Laia Sánchez Puerto

Salve!!

L’enhorabona a tots els companys que heu aconseguit el diploma.

6. Paula Franco

Estic molt contenta ja que per molt que sigui bronze, tinc el diploma i això no ho ha aconseguit tothom.
    Felicitats a tots els meus companys que també han rebut aquest meravellós diploma!
    He de felicitar a l’Andrea Balart ja que ha sigut l’única que ha guanyat el diploma d’or, felicitats :)!
    El diploma està en anglès, l’idioma internacional.

Crec que és un privilegi i que ens pots obrir portes el dia de demà.

Ara s’ha de fer un diploma en grec!

7. Rocío Molina

Salvete!!

Moltes gràcies Lida per la referència al nostre premi en un blog tan important com és el Fil de les Clàssiques!!! La veritat és que estic molt contenta i satisfeta d’haver adquirit aquest certificat, tot i que sigui el premi de bornze, però s’ha de dir que l’examen era força díficil i estic orgullosa! I assobre els alumnes de 2n de batxillerat no estàvem dintre del concurs, així que ha sigut també un honor que ens hagin donat finalment el certificat!!

Moltes felicitats a tots els alumnes que, com jo, han aconseguit el Certificat Europeu! Anem ampliant curriculum!!

Valete

8. Laura Luna

Estic molt contenta d’haver rebut aquest diploma!
    És molt bo poder tenir una titulació de llatí!
    I espero poder veure un article així cada any, ja que això serà un senyal de que seguim treballant en llatí!

9. Laia Muñoz Osorio

Feliciter!

L’enhorabona per a tots aquells que heu obtingut un diploma de bronze, plata i or; i també per aquells que malgrat intentar-ho no han arribat a la nota necessària.

És tot un honor per a mi haver aconseguit un diploma de plata en llatí perquè això significa que disposo dels coneixements bàsics de cultura i llengua llatina per anar pel món. Crec que tenir una titulació de llatí hauria de valorar-se tant com la d’un altre idioma.

Animo a tothom a participar-hi l’any vinent!

10. Marta Verde

Feliciter condiscipuli!
    M’ha fet molta il·lusió guanyar aquest certificat de llatí que això vol dir que el podrem incloure al nostre currículum, és bo tenir aquest diploma ja que demostra que ets una persona culta.
    Encara que tingui el de bronze, m’alegro molt. I moltíssimes felicitats a l’Andrea per haver guanyat el d’or.

11. Clàudia Cazaux Cuberas

feeeeeliciteeer! no era fàcil guanyar-los! m’alegro molt per vosaaaltres! 😀

12. Marta Bautista

Salve!!

Mai pensaria que aconseguiria el certificat de plata!! Feliciter a totes les meves companyes!! Som les millors!!

13. Nora

Feliciterr a totes els meus companys, jo vaig estar apunt de conseguirlo però no em va arribar la nota quina llástima m’hagués agradat tenir-lo.

14. Maryam Alaoui

Salve!!

Feliciter a tots el que han aconseguit el certificat, jo estava a punt de conseguir un però em faltava una mica de nota.

15. Zícora

Salvete.

Enhorabona a tots els alumnes que han obtingut el diploma. De ben segur que l’esforç a merescut la pena i que li heu posat ganes. Tot i que han hagut alguns que no ho han aconseguit perquè els hi faltat una mica més de nota, que continuïn i que no tirin la tovallola.

Valete.