11 thoughts on “In lingua latina

1. a0083n

Quin accent llatí més americanitzat que tenen!! teniem que fer algo amb aixó no gali? agafar les frases o algo aixi? m’ho pots aclarar amb un comentari siusplau, gracies 😀
    aida-

2. mcapella Post author

Aue, Aida! S’havia d’escoltar i explicar què has entès i què t’ha semblat. Uale!

3. Sara Perez

Salue margalida!!Esta bé el primer video però és una mica avorrit m’ha agradat molt més la caperula rubra i he entes més l’altre. El segon no l’he pogut veure em passa com aquell dia a informàtica!!!!

4. Alicia Garcia

He escoltat el primer video. Primer es presenten, i després es pregunten que com estan.
    Jo no m’atreviria a fer una presentació en llatí. Si ja sóc desastre en anglés no vull ni imaginar-me com ho faria en llatí. Millor no provar-ho jaja

5. Marc

La primera conversa es coneixen diria jo, després comenten una estàtua, i per últim el Sr. Grassonet, es fa passar per legionari i li pregunta a l’home de les ulleres on va, i d’on ve.

6. Aziza

Salue!! mihi nomen est Aziza, et tu?
    des d’aquest punt de vista el llatí semble fàcil però mira que en el fons em porta mal de caps, jajaja

7. Sara Ochoa

Salve! Jo si que m’hi animo a fer una representació, aixo si.. hauria de practicar-ho durant semanes!=)
    les dos noies americanes em fan molta gracia, el seu accent i com acaben..¬¬ com tu vas dir “…” ja to dire a classe, que putser s’ofen algú!

8. Verónica Vega

Jo he entés millor el segon video. Les noies es presenten i diun d’on són. Després una truca a l’altra preguntant per César però el número no es correcte. El primer no l’he entès gaire bé. Jo si que m’animo a fer una representaació d’aquestes!:)

9. Oriol Moreno

Aquest video es una autèntica caca… la veritat.. es una inutilitat ….iijijiii

Doncs el que he dit.. kuidat.. que ara grabare com a PYRAMUS

10. Oriol Moreno

EL de les angleses es la cosa mes singular i patètica que he vist… es una .. això.. una popo

jajajja

11. nuria

Aue Lida!!
    Ostres nose pas si jo seria capaç de presentar-me en llatí, pero segons el que tinc entés dintre de re ho haurem de fer xD. Bueno espero que em surti bé ^^.
    Vale!!

PD: Crec que l’Oriol te certa rao amb el segon video. xD