Dos blogs de clàssiques de l’IPM, finalistes a Edublogs 2014

b788204a-af4f-4848-b5e4-43580e255137

L’univers clàssic dels nostres mots i Tòpics horacians arreu són finalistes en la vuitena edició del premi Edublogs d’Espiral en la mateixa categoria, Blogs d’alumnes de batxillerat. El 2011 Aracne fila i fila va acabar guanyant la Baldufa d’or en aquesta categoria i el 2009 El Fil de les Clàssiques la de plata en la categoria més disputada, la de blogs de professor@s.

Arribar fins aquí, alumnes, és tot un honor per al nostre centre i especialment per a les clàssiques. Continueu treballant i bona sort per a la final de la VIII edició del premi Espiral d’Edublogs. Sigui quin sigui el resultat Feliciter, discipuli discipulaeque!

L’enhorabona a tots els blogs finalistes!

11 thoughts on “Dos blogs de clàssiques de l’IPM, finalistes a Edublogs 2014

1. Marta Gallardo

Felicitats a tots per haver arribat a ser finalistes! És un orgull formar part de tot això. Encara que potser no arriben a ser els blocs guanyadors, aquest lloc ja és ben merescut, per totes les hores que tots hem posat aquí.
    Lida, personalment ara no em va el moodle, no sé si el problema és només meu.

Moltes gràcies, Jordi!
    L’enhorabona, Marta! La feina ben feta sempre té recompenses i, sigui com sigui, ser finalistes és tot un honor. El Moodle ara no funciona. Estan de manteniment.

3. Laura Luna

Moltes felicitats i que per molts anys puguin funcionar tan bé com ara!

Moltes gràcies, Laura! Quina alegria retrobar-te per aquests teus paisatges, tot i que, com bé veus, els alumnes continuen obrint-ne de nous i mantenint el que vosaltres vàreu sembrar. Forta abraçada i molta sort en aquest final de curs universitari.

5. Rebeca Barroso

Xaipete!!! 🙂

Moltes felicitats a tothom per arribar a ser finalistes!!!! Considero que és un honor formar part d’aquest bloc.

6. Sandra Moya

Moltes felicitats!
    Es increible com es pot treballar desde l’ordinador i conseguir apendre llatí!
    Ave!

7. Sergio Fernandez

Xaipe!

Moltes felicitats! el treballs dur té després la recompensa que es mereix. FELICITATS!

🙂

8. Hady Camara

Moltes felicitats a tots aquells que dediquen hores i hores aquí, és tot un honor poder dir que hi formem part i hem estat uns quants anys fent-ho.

9. Alina Roman

Moltes felicitats per aquest bloc ! La veritat esquè sempre s’aprenen coses noves i amb aquest bloc s’ha après molt i espero que continui així.