- Bones pràctiques
- Bones pràctiques ambientals
- Bones pràctiques d’atenció telefònica
- Bones pràctiques de gestió econòmica
- Bones pràctiques per fer reunions eficaces
- Bones pràctiques en l’ús del correu electrònic
- Bones pràctiques ambientals
- Bones pràctiques d’atenció telefònica
- Bones pràctiques de gestió econòmica
- Bones pràctiques per fer reunions eficaces
- Bones pràctiques en l’ús del correu electrònic
A la Intranet del Departament-Portal de centre hi ha un recull de bones pràctiques que ens pot donar molt bones orientacions per a la secretaria del centre. Recorda d’entrar-hi amb DNI i contrasenya d’ATRI (o EPOCA).
Compartiu-les amb el vostre equip de gestió 😉
2. Qui l’ha de presentar:
Qualsevol centre que hagi pagat a un proveïdor més de 3.005,06 € (amb IVA inclòs).
3. Quan s’ha de presentar:
4. Normativa de referència
5. Com obtenir la llista dels proveïdors de més de 3.005, 06 €
4. Recomanacions abans de fer la declaració
5. Com s’ha de fer la declaració
6. Si teniu el programa instal·lat de l’any passat.
Pot ser que us demani d’actualitzar-lo, ho feu. Un cop s’ha actualitzat el torneu a obrir de nou.
7. Si heu d’instal·lar el programa Plataforma Informativa. Instruccions de la pàgina de l’Agència Tributària.
8. Emplenar la declaració 347:
Vídeo Youtube que es troba a la pàgina de l’Agència Tributària amb les instruccions.
Gener | Febrer | Març |
|
|
|
4. Idees per al seminari: Document
1. Seguiment del calendari de gestió
2. Més temes
En aquesta pàgina del ZER Requesens hi ha molts enllaços als aplicatius de gestió: