- Nova edició del seminari de secretaria
- Inscripcions del 7 al 22 de setembre
- Temes: gestió econòmica, gestió documental, gestió personal
- Atenció especial a l’ús de les TIC en la gestió del centre
- Més informació
Sessió 6. 2010-2011
1. Informacions
2. Document col·laboratiu de reflexió sobre el seminari
3. Formulari de valoració i propostes per al proper curs
Tisores i pega TIC
Sessió 5. 2010-2011
1. Informacions
- Què són els llocs web o sites
- Crear un lloc web
- Configurar el lloc web
- Pàgines del lloc
- Multimèdia i gadgets
3. Exemple de lloc web per a una secretaria escolar
Àmbits d’autonomia
Albert del Pozo ha penjat al seu bloc nous materials sobre els àmbits d’autonomia als centres.
Normes d’organització i funcionament dels centres
L’Alberto del Pozo comparteix al seu bloc uns quadres sobre les Normes d’Organització i Funcionament dels Centres on intenta resumir el contingut i l’estructura de les normes d’organització, tal com les ha establert el Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius. Recull:
1) Estructura organitzativa del centre (criteris organitzatius, criteris i mecanismes pedagògics, procediments organitzatius i altres elements organitzatius)
2) Participació de la comunitat escolar en la vida del centre
3) Normes de convivència
4) Aspectes opcionals de l’organització del centre
Baixeu els quadres en pdf
Procés d’elaboració de documents de centre
Alberto del Pozo publica en el seu bloc Nous conceptes de la llei d’educació unes taules per explicar de forma resumida com s’han d’elaborar i revisar alguns dels documents del centre, seguint la LEC:
Sessió 4. 2010-2011
1. Informacions
- Declaració 347: atenció és l’enllaç a l’article de l’any passat!
- Preinscripció i matrícula:
2. GDocs: pràctiques
- 1. Col·leccions: Crear una col·lecció, per exemple, Secretaria digital
- 2. Plantilles: Utilitzar una plantilla per fer un document de text: Quadrant de programació de l’escola Sant Nicolau. Personalitzar i fer canvis al document.
- 3. Document de text:
- Fer una còpia del model de carta i personalitzar-lo
- Fer un altre model de document, a partir de la carta
- Aspectes a comentar: format de taules, comentaris, historial, cerca i substitueix, salts de pàgina, capçaleres i peus de pàgina, caràcters especials, quadres de contingut.
- Baixar un model de document en format word
- 4.Bases de dades:
- Fer una còpia del calendari escolar
- Analitzar com s’ha fet
- Personalitzar
- Veure fitxes de tutories, control de classe i control d’absències
- 5.PDF
- Buscar un PDF que ens pugui ser útil, per exemple, de normativa i pujar-lo a gdocs sense convertir-lo:
- Buscar un PDF que ens pugui ser útil, per exemple, de normativa i pujar-lo a gdocs sense convertir-lo:
- 6.Presentacions
- Elaborar un document compartit
- Presentació de l’escola a les noves famílies
- Guió reunió inici curs
- Elaborar un document compartit
Sessió 3. 2010-2011
1. Informacions
- Materials de gestió econòmica amb SAGA
- Tasques del segon trimestre
–Com entrar als documents de Google
–Com són els documents de Google
–Gestió de documents i carpetes
–Compartir i publicar documents
–Importar, exportar, enviar, imprimir documents
3. Formularis
Sessió 2. 2010-2011
1. Informacions
- Atri
- Accés: https://arhpa.gencat.cat/
- Amb l’usuari i contrasenya corporatiu personal (EPOCA – ATRI) que teniu assignat (el NIF) no amb l’usuari XTEC com fins ara.
- En el cas que no recordeu la contrasenya podeu consultar el “Portal d’autogestió de constrasenyes”
(http://epoca.intranet/funciopublica/Autogestio_contrasenyes_EPOCA.htm)
- Comptes corrents de La Caixa
- Altres
2. Calendaris de XTEC-Google