Tot passejant per primera vegada per Turó Park de Barcelona, el periodista Adof Beltrán del programa L’irradiador de David Guzmán a iCat de Catalunya Ràdio em fa trobar arbres, recitar sense previ avís poemes en grec (a peu dret i sense ulleres!)… Espero que gaudiu amb la nostra passejada poètica i arbòria ben acompanyats de Dones, arbres i poesia, tal com ho vaig fer jo! Crec que l’Adolf també (vid. Celestí Barallat, Principis de botànica funerària)!
Avui a l'Irradiador Josep Maria Muñoz i els llibres de "L'accent" de @L_Avenc. @beltadoX amb Margalida Capellà i el recull
"Dones, arbres i poesia”. @AlexGutierrezM amb artistes del món indie en castellà, de Blondie a Björk. 23h @iCatfm
i aquí en podcast: https://t.co/68waL7JJxq— David Guzman (@dvd_guzman) October 5, 2021
Del llorer d'Ànite de Tegea a l'alzina d'@Annagas, hi ha molta botànica poètica en aquest llibre de @volianacat, @AracneFil i @mpsierra que irradiem amb @dvd_guzman a @iCatfm
L'irradiador – "Dones, arbres i poesia" https://t.co/wu45pfFEVI— Adolf Beltran (@beltadoX) October 6, 2021
Precisament ahir horabaixa la poeta Clara Mir Maristany ens va recitar el seu poema a la presentació del llibre Dones, arbres i poesia a la biblioteca Sagrada Família de Barcelona:
La poeta Clara Mir Maristany ahir a l’horabaixa ens va emocionar a la biblioteca Sagrada Família de Barcelona amb les seves paraules i els seus poemes inclosos a “Dones, arbres i poesia” @volianacat @mpsierra pic.twitter.com/NDIpmY10Cn
— Margalida Capellà (@AracneFil) October 6, 2021
També va ressonar la veu de vinc-i-cinc poetes i les explicacions botàniques de la professora del CFGM Jardineria i Floristeria, Montse Soler. Moltes gràcies!