Valorem el curs. Lismel.

Avui és dia 22 de juny. És l’ últim dia de cole. Avui ens acomiadem dels companys de l’ escola. Alguns els continuarem veien durant l’ estiu. Altres, al setembre ja no els tindrem com a companys de classe ja que han de continuar el seu camí a l’ Institut. Allà els retrobareu al cap d’ un temps. També ens acomiadem dels mestres. Per alguns alumnes fins el proper curs. Els alumnes més grans han d’ agafar un altre camí .Un altre camí paral·lel que ens permetrà veure’ns de lluny i explicar-nos com és el nou camí . Aquest és el camí que us portarà a continuar aprenent, a convertir-vos en persones, en bones persones, que en el fons és la nostra raó de ser.
Avui con a última activitat del curs farem una valoració d’ aquests últims 10 mesos que hem conviscut a l’ Escola Sol Naixent, a la vostra classe.

Primer explicarem com ha anat el curs( bé, molt bé, regular…….) i explicarem bé la nostra opinió. Tot seguit explicarem quin ha sigut el moment més divertit i perquè . En tercer terme explicarem el moment més trist…Tot seguit quin ha sigut l’ aprenentatge més important que heu après aquest últim any i l’ activitat més interessant que heu fet. Recordeu que en una valoració cal argumentar les opinions( Dir el perquè).

A mi el curs m’ha anat molt bé i la meva opinió és que ha sigut molt divertit i he aprés moltes coses noves i m’ha anat molt bé perquè he tret bones notes en aquest curs..El moment més divertit que he passat ha sigut quan vam anar a l’hort de l’escola perquè vaig aprendre com plantar i em va agradar molt . També m’ ha agradat molt pintar la paret del cole. Ha sigut molt divertit!!!.El moment més trist es quan me n’aniré del cole ,és a dir, avui ,perquè hem sento molt bé aqui i no me’nvull anar d’aquest cole.

L’aprenentatge més important que he aprés ha sigut fer poemes ,textos,endevinalles i moltes coses més. L’activitat que m’ha agradat més i la que ha sigut més interessant per a mi ha sigut fer el dibuix d’una noia que va dibuixar Picasso . Em va encantar pintar-lo i dibuixar-lo perquè dibuixar a mi m’encanta .També hem va encantar la festa de l’aigua.En aquest curs m’ho he passat super bé i he aprés moltes coses.

Valorem el curs. Adrià

Primer explicarem com ha anat el curs( bé, molt bé, regular…….) i explicar bé la nostra opinió. Tot seguit explicarem quin ha sigut el moment més divertit i perquè . En tercer terme explicarem el moment més trist…Tot seguit quin ha sigut l’ aprenentatge més important que heu après aquest últim any i l’ activitat més interessant que heu fet. Recordeu que en una valoració cal argumentar les opinions( Dir el perquè).

El curs m’ha anat molt bé, ja que l’Andreu el meu mestre, m’ha ensenyat bons consells i coses molt importants que no sabia.
L’any que ve no em trobaré amb aquest maravellos mestre cada dia davant de la porta de l’escola.
El moment mes divertit, per mi ha sigut quan anem a l’hort a conrear la terra, perquè estàvem tots junts collin espinacs, llaurant, regant.
El moment més trist és l’últim dia de curs, perquè se que els nostres camins es separen.
L’aprenentatge més important d’aquest curs per mi ha sigut la mesura dels centímetres o metres quadrats, és a dir saber calcular àrees.
L’activitat més interessant que he fet va ser la festa d’aigua de final de curs, perquè m’ho vaig passar molt bé.
Espero que l’any que ve pugui tornar a veure a l’Andreu i als meus companys de classe.

Adrià Trepat Pena

Valorem el curs. Blau

El curs ha anat molt bé ,ha sigut un curs molt divertit on he après moltes coses , però no ha sigut el mateix sense la Rosmel i l’Hug .
He passat molts moments divertits però un dels meus preferits són quan vam fer una radio ,va ser mol xulo construir-la i el millar va ser quan la vam veure que funcionava.
En aquest tercer trimestre el moment mes trist és dia del comiat de final de curs perquè els meus amics,la Lismel i l’ Adrià, aniran cap a l’institut ,espero poder-los veure pel poble.
He après molte coses però per mi el més interessant va ser quan vam aprendre els països d’Europa i les muntanyes i els rius per poder orientar-me .

A aquest curs li dono la valoració de deu perquè m’ho he passat molt bé i he après moltíssimes coses i això gràcies al nostre mestre Andreu i als meus companys.

Blau Patiño Papell 4t

Valorem el curs. Elisabeth.

El curs m’ha anat molt bé perquè m’he divertit i he après moltes coses noves que abans no sabia.
El meu moment que més m’ha agradat del curs ha sigut quan vam fer un dibuix lliure en plàstica que ens van gravar en càmera rapida.
El moment mes trist que he tingut ha sigut quan van marxar a l’institut la Rosmel i l’Hug .
L’aprenentatge més important que he après ha sigut, fer les coses en ordre i a llegir millor.
L’activitat més interessant ha sigut quan a plàstica vam pintar en un full de paper de vidre amb pastels perquè va ser molt divertit.

NOM:ELISABETH
DATA:22/6/22