Valorem el curs. Elisabeth.

Avui és dia 22 de juny. És l’ últim dia de cole. Avui ens acomiadem dels companys de l’ escola. Alguns els continuarem veien durant l’ estiu. Altres, al setembre ja no els tindrem com a companys de classe ja que han de continuar el seu camí a l’ Institut. Allà els retrobareu al cap d’ un temps. També ens acomiadem dels mestres. Per alguns alumnes fins el proper curs. Els alumnes més grans han d’ agafar un altre camí .Un altre camí paral·lel que ens permetrà veure’ns de lluny i explicar-nos com és el nou camí . Aquest és el camí que us portarà a continuar aprenent, a convertir-vos en persones, en bones persones, que en el fons és la nostra raó de ser.
Avui con a última activitat del curs farem una valoració d’ aquests últims 10 mesos que hem conviscut a l’ Escola Sol Naixent, a la vostra classe.

Primer explicarem com ha anat el curs( bé, molt bé, regular…….) i explicarem bé la nostra opinió. Tot seguit explicarem quin ha sigut el moment més divertit i perquè . En tercer terme explicarem el moment més trist…Tot seguit quin ha sigut l’ aprenentatge més important que heu après aquest últim any i l’ activitat més interessant que heu fet. Recordeu que en una valoració cal argumentar les opinions( Dir el perquè)

El curs m’ha anat molt bé perquè m’he divertit i he après moltes coses noves que abans no sabia.
El meu moment que més m’ha agradat del curs ha sigut quan vam fer un dibuix lliure en plàstica que ens van gravar en càmera rapida.
El moment mes trist que he tingut ha sigut quan van marxar a l’institut la Rosmel i l’Hug .
L’aprenentatge més important que he après ha sigut, fer les coses en ordre i a llegir millor.
L’activitat més interessant ha sigut quan a plàstica vam pintar en un full de paper de vidre amb pastels perquè va ser molt divertit.

NOM:ELISABETH
DATA:22/6/22