Valorem el curs. Blau

Avui és dia 22 de juny. És l’ últim dia de cole. Avui ens acomiadem dels companys de l’ escola. Alguns els continuarem veien durant l’ estiu. Altres, al setembre ja no els tindrem com a companys de classe ja que han de continuar el seu camí a l’ Institut. Allà els retrobareu al cap d’ un temps. També ens acomiadem dels mestres. Per alguns alumnes fins el proper curs. Els alumnes més grans han d’ agafar un altre camí .Un altre camí paral·lel que ens permetrà veure’ns de lluny i explicar-nos com és el nou camí . Aquest és el camí que us portarà a continuar aprenent, a convertir-vos en persones, en bones persones, que en el fons és la nostra raó de ser.
Avui con a última activitat del curs farem una valoració d’ aquests últims 10 mesos que hem conviscut a l’ Escola Sol Naixent, a la vostra classe.

Primer explicarem com ha anat el curs( bé, molt bé, regular…….) i explicarem bé la nostra opinió. Tot seguit explicarem quin ha sigut el moment més divertit i perquè . En tercer terme explicarem el moment més trist…Tot seguit quin ha sigut l’ aprenentatge més important que heu après aquest últim any i l’ activitat més interessant que heu fet. Recordeu que en una valoració cal argumentar les opinions( Dir el perquè).

El curs ha anat molt bé ,ha sigut un curs molt divertit on he après moltes coses , però no ha sigut el mateix sense la Rosmel i l’Hug .
He passat molts moments divertits però un dels meus preferits són quan vam fer una radio ,va ser mol xulo construir-la i el millar va ser quan la vam veure que funcionava.
En aquest tercer trimestre el moment mes trist és dia del comiat de final de curs perquè els meus amics,la Lismel i l’ Adrià, aniran cap a l’institut ,espero poder-los veure pel poble.
He après molte coses però per mi el més interessant va ser quan vam aprendre els països d’Europa i les muntanyes i els rius per poder orientar-me .

A aquest curs li dono la valoració de deu perquè m’ho he passat molt bé i he après moltíssimes coses i això gràcies al nostre mestre Andreu i als meus companys.

Blau Patiño Papell 4t