Valorem el curs. Adrià

Avui és dia 22 de juny. És l’ últim dia de cole. Avui ens acomiadem dels companys de l’ escola. Alguns els continuarem veien durant l’ estiu. Altres, al setembre ja no els tindrem com a companys de classe ja que han de continuar el seu camí a l’ Institut. Allà els retrobareu al cap d’ un temps. També ens acomiadem dels mestres. Per alguns alumnes fins el proper curs. Els alumnes més grans han d’ agafar un altre camí .Un altre camí paral·lel que ens permetrà veure’ns de lluny i explicar-nos com és el nou camí . Aquest és el camí que us portarà a continuar aprenent, a convertir-vos en persones, en bones persones, que en el fons és la nostra raó de ser.
Avui con a última activitat del curs farem una valoració d’ aquests últims 10 mesos que hem conviscut a l’ Escola Sol Naixent, a la vostra classe.

Primer explicarem com ha anat el curs( bé, molt bé, regular…….) i explicar bé la nostra opinió. Tot seguit explicarem quin ha sigut el moment més divertit i perquè . En tercer terme explicarem el moment més trist…Tot seguit quin ha sigut l’ aprenentatge més important que heu après aquest últim any i l’ activitat més interessant que heu fet. Recordeu que en una valoració cal argumentar les opinions( Dir el perquè).

El curs m’ha anat molt bé, ja que l’Andreu el meu mestre, m’ha ensenyat bons consells i coses molt importants que no sabia.
L’any que ve no em trobaré amb aquest maravellos mestre cada dia davant de la porta de l’escola.
El moment mes divertit, per mi ha sigut quan anem a l’hort a conrear la terra, perquè estàvem tots junts collin espinacs, llaurant, regant.
El moment més trist és l’últim dia de curs, perquè se que els nostres camins es separen.
L’aprenentatge més important d’aquest curs per mi ha sigut la mesura dels centímetres o metres quadrats, és a dir saber calcular àrees.
L’activitat més interessant que he fet va ser la festa d’aigua de final de curs, perquè m’ho vaig passar molt bé.
Espero que l’any que ve pugui tornar a veure a l’Andreu i als meus companys de classe.

Adrià Trepat Pena