Valorem el curs. Lismel.

Avui és dia 22 de juny. És l’ últim dia de cole. Avui ens acomiadem dels companys de l’ escola. Alguns els continuarem veien durant l’ estiu. Altres, al setembre ja no els tindrem com a companys de classe ja que han de continuar el seu camí a l’ Institut. Allà els retrobareu al cap d’ un temps. També ens acomiadem dels mestres. Per alguns alumnes fins el proper curs. Els alumnes més grans han d’ agafar un altre camí .Un altre camí paral·lel que ens permetrà veure’ns de lluny i explicar-nos com és el nou camí . Aquest és el camí que us portarà a continuar aprenent, a convertir-vos en persones, en bones persones, que en el fons és la nostra raó de ser.
Avui con a última activitat del curs farem una valoració d’ aquests últims 10 mesos que hem conviscut a l’ Escola Sol Naixent, a la vostra classe.

Primer explicarem com ha anat el curs( bé, molt bé, regular…….) i explicarem bé la nostra opinió. Tot seguit explicarem quin ha sigut el moment més divertit i perquè . En tercer terme explicarem el moment més trist…Tot seguit quin ha sigut l’ aprenentatge més important que heu après aquest últim any i l’ activitat més interessant que heu fet. Recordeu que en una valoració cal argumentar les opinions( Dir el perquè).

A mi el curs m’ha anat molt bé i la meva opinió és que ha sigut molt divertit i he aprés moltes coses noves i m’ha anat molt bé perquè he tret bones notes en aquest curs..El moment més divertit que he passat ha sigut quan vam anar a l’hort de l’escola perquè vaig aprendre com plantar i em va agradar molt . També m’ ha agradat molt pintar la paret del cole. Ha sigut molt divertit!!!.El moment més trist es quan me n’aniré del cole ,és a dir, avui ,perquè hem sento molt bé aqui i no me’nvull anar d’aquest cole.

L’aprenentatge més important que he aprés ha sigut fer poemes ,textos,endevinalles i moltes coses més. L’activitat que m’ha agradat més i la que ha sigut més interessant per a mi ha sigut fer el dibuix d’una noia que va dibuixar Picasso . Em va encantar pintar-lo i dibuixar-lo perquè dibuixar a mi m’encanta .També hem va encantar la festa de l’aigua.En aquest curs m’ho he passat super bé i he aprés moltes coses.