Un final de curs ben diferent!

Ahir vàrem posar punt a un curs ben atípic i mai no imaginat. La pandèmia ens ha obligat a fer classes en remot, videoconferències, correus a dojo, tasques i més tasques a l’aula virtual Pissarra de clàssiques, reunions telemàtiques en diferens aules virtuals, … no sabem encara quin escenari ens depararà el proper curs, però una nova promoció d’alumnes de grec, sense festa de graduació, sense abraçades de bons desitjos, amb un examen de grec PAU el 10 de juliol com a colofó de la selectivitat més tardana de la història… no es poden quedar sense comiat, tot recordant les millors bandes sonores originals de la promoció 2018-2020. És poca cosa aquest muntatge audiovisual per al record (la teledocència no m’ha permès dedicar-li més temps i em sap molt de greu), tot i que de ben segur no us oblidaré mai, però hic et nunc teniu el meu comiat,  molt sentit i ben merescut.

Alumnes de Grec 2, us desitjo molta sort i molta força. Sigueu molt feliços. Moltes gràcies per tots els bons (i alguns ben difícils) moments compartits a l’aula presencial i virtual. Endavant!

N.B.: Alumnes de Grec que us presenteu a les PAU seguim, a petició vostra, preparant l’examen amb les videoconferències i amb Pissarra de Clàssiques!

4 thoughts on “Un final de curs ben diferent!

1. Neus

Ha sigut un curs difícil però amb tu no hem deixat d’aprendre, d’estar actius i de treballar. Valoro molt la teva passió, dedicació i compromís amb la teva feina, és el que fa que ens encomanis les ganes de descobrir l’avantpassat de les nostres llengües i el seu llegat. Estic molt contenta d’haver pogut gaudir de tu com a professora i de les teves classes. Me’n porto molts coneixements, i sobretot bons records. Gràcies per la teva paciència, per confiar en nosaltres i per fer d’aquesta assignatura un aprenentatge didàctic i entretingut. Definitivament, portaré sempre el Grec al cor. Una abraçada molt graaan❤️

Avui, abans dels quatre dies de les PAU, hem acomiat els alumnes de 2n de batxillerat de l’IPM (institut Premià de Mar):