Els alumnes de 4t ESO de LLatí i de Cultura Clàssica de 3r i de 4t de l’institut Premià de Mar han participat en català en la primera lectura internacional de les Metamorfosis d’Apuleu en la 14è edició del Festival Européen Latin Grec:

També hi han participat la tresorera de la Societat Catalana d’Estudis Clàssics, Francesca Mestre (UB i coordinadora de les PAU de Grec), i les dues vocals, Maria Paredes i Margalida Capellà:

5 thoughts on “La SCEC i l’institut Premià de Mar han participat en la lectura internacional d’Apuleu

1. Xènia

Quina joia de lectura en veu alta, estimades i estimats alumnes i professores que ho heu fet possible! Us he escoltat amb atenció i plaer. I vull felicitar-vos per aquest bell acte de comunió lectora.
    Enhorabona!

Salut i literatura,

Xènia Sagrera

Quina il·lusió, Xènia! Moltes gràcies per deixar-ne constància hic et nunc, però sobretot per tot el que han après a les teves classes de Català amb tu. Salut i literatura!

3. Xènia

Moltes gràcies, bella Margalida!!

Salut, literatura i amistat!

Petons d’hora bruixa,

Xènia