Jornada de Portes Obertes IPM 2019: Què faríem sense els alumnes?

El proppassat dissabte al matí, l’endemà que ens visités el conseller d’Educació, va tenir lloc la Jornada de Portes Obertes de l’institut Premià de Mar.

A la xerrada per a Batxillerat es va explicar la possibilitat de fer Grec i el projecte El Fil de les Clàssiques com a innovació educativa i els premis i reconeixements rebuts.

Els alumnes i professors del CFGM de Jardineria i Floristeria ja han enllestit l’hortus conclusus i han penjat les nostres etiquetes amb el nom de les plantes en llatí i en català i també els nostres punts de llibre:

Des d’aquí, vull fer extensiu l’agraïment del nostre director, Salvador Redón, a tothom que ens ha visitat i a tots els alumnes que hi han participat, d’una manera especial, per la part que em toca, a les alumnes de Grec 1 i als alumnes del CFGM de Jardineria i Floristeria. Moltes gràcies!

Marina, Paula, Neus, Carla, Ainara i Júlia, alumnes de Grec 1, moltes gràcies per participar en la Jornada de Portes Obertes de l’institut Premià de Mar i donar-me un bon cop de mà en la difusió del grec i dels itineraris botànics pel jardí del nostre institut.