A LA SALA DE PSICO!

Avui plovia i no hem pogut baixar al pati a fer educació física, llavors hem anat a la sala de psicomotricitat. Ens ha fet molta il·lusió perquè la sala està renovada i teníem ganes d’anar-hi.

Allà hem pogut moure’ns, coordinar els nostres moviments, jugar, crear, cooperar entre nosaltres, compartir… de manera lliure, utilitzant els materials de la sala. Cadascú ha fet allò que reflexa millor la seva manera de ser, les seves inquietuds i pors, els seus interessos, etc. Uns muntàvem cases, uns altres fèiem circuits, uns altres descarregàvem energia amb jocs molt moguts…

Per acabar ens hem anat relaxant per poder tornar a la calma. Ens ha agradat molt!

A la sala de psico

LES NOSTRES AUTOBIOGRAFIES

El resultat del projecte “Ens coneixem” ha sigut una autobiografia. Ha estat una activitat d’escriptura intensa i a més emotiva perquè recollíem aquelles coses importants de la nostra vida. Per millorar el nostre text, el vam revisar conjuntament amb un company o companya i també amb la mestra. Vam fer una bona feina!

Si us ve de gust llegir-ne alguna, aquí les teniu! (Només heu de clicar a sobre del nom).

Sofia Shakira Pol Paula Ot Nara Moha Miquel Martí Lidia Júlia L Júlia A Judit Hug Halima Feliu Bernat Christian David Èric Unax Aïsha Arnau

ENS VISITEN LES FAMÍLIES

Arribem a classe aquesta tarda i es nota un ambient nerviós i emocionat… en una estona venen les famílies a veure tot el treball que hem fet del projecte “Ens coneixem”. Ens relaxem, respirem i rebem amb moltes ganes i il·lusió als nostres convidats.

Després d’una breu explicació de la feina feta, mostrem a les famílies les nostres autobiografies, autoretrats i el joc de qui sóc, a més d’altres coses que tenim a classe. I també berenem amb pastissos, galetes i begudes que molt amablement han portat alguns companys i companyes del grup.

visita famílies (1) Ha estat una estona agradable, moltes gràcies a tots i totes!

visita famílies (3) visita famílies (4) visita famílies (6) visita famílies (7)

LES FRUITES DE LA TARDOR

Dijous a la tarda vam arribar a classe i ens vam trobar dues taules amb una caixa que tapava alguna cosa… quina sorpresa hi havia dins? Ho vam destapar i… hi havia fruites de la tardor! Ja les coneixíem totes perquè a la festa de la tardor n’havíem parlat i les vam tastar.

Bodegó fruites tardor

Així doncs vam començar a parlar de quins colors tenen i en què ens fan pensar: són colors càlids. Ens interessava molt de dibuixar aquest bodegó, així que vam agafar les ceres i vam intentar aconseguir al màxim els colors de les fruites i la seva textura, fixant-nos en la forma, la mida i quina part de la fruita no veiem perquè es troba tapada per una altra.

A la classe hi havia un ambient tranquil i relaxat, tothom inspirat, observant i dibuixant. Tal i com fan els grans artistes!

CIMG9633CIMG9632 CIMG9634 CIMG9631

VISITEM EL MUSEU PICASSO

El passat dijous vam anar a Barcelona, això ja és emocionant, i abans d’entrar al museu Picasso estàvem neguitosos i molt xerraires. Un cop vam entrar-hi, l’art ens va envoltar i ens va calmar. Vam analitzar diferents obres de l’artista, vam participar molt dient la nostra opinió, què hi vèiem i amb què ens semblava que estava fet. Vam aprendre un munt amb totes les nostres aportacions i amb l’ajuda del monitor.

Després vam posar en pràctica tots aquests aprenentatges! Tal i com feia Picasso, vam fer un retrat on vam combinar el punt de vista de cara i el perfil. Ens va encantar fer aquesta activitat!

I per acabar la sortida vam passar un migdia molt agradable al parc de la Ciutadella.

PROJECTE: QUI SERAN ELS DELEGATS DE CLASSE?

Només començar el curs vam fer un petit projecte per tal d’escollir els delegats que ens han de representar durant tot el curs al consell de delegats de l’escola.

Va ser un projecte emocionant, ja que tots estàvem expectants per veure qui sortia i molt motivats per fer-nos una bona propaganda i guanyar vots. Ens vam sentir una mica com petits polítics i vam aprofitar per parlar sobre la democràcia i notícies relacionades amb la política.

Finalment, amb molts nervis va arribar el dia de les eleccions, on tots vam votar i els membres de la mesa electoral van fer l’escrutini i…. aquest va ser el resultat: Júlia López i Ot Valls delegats de classe, Lidia i Judit substitutes.

Podeu veure el cartell de propaganda electoral que cadascú va fer i fotografies del moment de les votacions i escrutini.