Avui plovia i no hem pogut baixar al pati a fer educació física, llavors hem anat a la sala de psicomotricitat. Ens ha fet molta il·lusió perquè la sala està renovada i teníem ganes d’anar-hi.
Allà hem pogut moure’ns, coordinar els nostres moviments, jugar, crear, cooperar entre nosaltres, compartir… de manera lliure, utilitzant els materials de la sala. Cadascú ha fet allò que reflexa millor la seva manera de ser, les seves inquietuds i pors, els seus interessos, etc. Uns muntàvem cases, uns altres fèiem circuits, uns altres descarregàvem energia amb jocs molt moguts…
Per acabar ens hem anat relaxant per poder tornar a la calma. Ens ha agradat molt!










