Continuem amb el nostre projecte de treball de geometria. Els nens i nenes no paren de preguntar, de buscar la resposta, de comprovar-la. L’altra dia ens dèiem que els projectes de treball ens porten la resposta d’alguna pregunta però el que també fan és obrir nous i molts interrogants. Això ès fantàstic per trobar gust a l’aprendre i tenir ganes de continuar investigant.
Tenim entre mans el projecte, a la vegada s’acosten les vacances de Setmana Santa. Aquest matí hem pintat ous durs i a la tarda hem fet una activitat d’orientació per
trobar-los. Estaven amagats pel pati.
Hem fet grups de nens i nenes de 1r i de 2n. L’activitat ha sigut engrescadora, aparentment molt fàcil, a la pràctica hi ha hagut alguna dificultat, on és el nord? i l’oest? és per on surt el sol o per on s’amaga? Finalment tots hem trobat el nord i fent-ho hem pogut descobrir l’amagatall dels ous!
Aprofito per desitjar-vos a tots unes bones i profitoses vacances!